KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO
- ΔΕΔΙΔΗΣ Ν. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
- Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
- Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
- ΑΡΘΡΑ--
- ΕΛΛΑΔΑ--
- ΥΦΗΛΙΟΣ--
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
- ΑΠΟΨΕΙΣ--
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
- ΠΑΙΔΕΙΑ--
- ΙΣΤΟΡΙΑ--
- ΜΟΥΣΙΚΗ--
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
- ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
- Μ.Μ.Ε--
- ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
- BLOGS--
- ΔΙΑΦΟΡΑ--
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
- ΥΓΕΙΑ
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΠΕΡΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Αυτήν την Θεσσαλονίκη θέλει το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο;!;!
Το
Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (Β.Ε.Θ), ο Εμπορικός Σύλλογος
Θεσσαλονίκης και η Ένωση Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας
Βόρειας Ελλάδας ανακάλυψαν επιτέλους το Ελιξήριο της....
επιτυχίας του Εμπορίου: Το φάρμακο που θα επιφέρει την ίαση σε κάθε ασθένεια, την ευτυχία, την μακροβιότητα και την επιτυχία του Εμπορίου της Θεσσαλονίκης, σε αντίθεση με την παγκόσμια κοινότητα Εμπορίου και Marketing που δεν ξέρει τι της γίνεται. Ζωντανή απόδειξη είναι το Παρίσι, το Λονδίνο, η Πράγα, η Βιέννη με τον ελάχιστο τουρισμό και την τιποτένια εμπορική κίνηση που έχουν. Γιατί; Διότι δεν ανακάλυψαν αυτό που το ελληνικό δαιμόνιο κατάφερε: Οι παντός είδους πινακίδες πάνω σε προσόψεις, ταράτσες και κολόνες κτιρίων, (ιδιαίτερα σ' αυτές της Αριστοτέλους που είναι στρόγγυλες και μπορούν να τις δουν από κάθε μεριά), σε κολώνες της ΔΕΗ. του ΟΤΕ, στις στάσεις του Ο.Α.Σ.Θ, στα πεζοδρόμια, στις στοές κ.δ.ε.τ (και δεν έχει τελειωμό), είναι ο τέλειος τρόπος να προσελκύσεις τους καταναλωτές και ιδιαίτερα τους τουρίστες του εξωτερικού που θα βλέπουν αυτό το υπέροχο θέαμα σαν και αυτό της φωτογραφίας και θα...φεύγουν τρέχοντας. Αλλά ας δούμε τις αντιδράσεις των εμπλεκομένων φορέων. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, οι έλεγχοι από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου έχουν ενταθεί και τα πρόστιμα πέφτουν βροχή, αν και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, λόγω της οικονομικής κρίσης. «Την ώρα που η αγορά ζει με το φόβο ενός αιφνίδιου κραχ και χιλιάδες επιχειρήσεις κινδυνεύουν να ''τιναχτούν στον αέρα'' από την παρατεταμένη πιστωτική ασφυξία αλλά και τα ''απόνερα'' της παρατεταμένης ακυβερνησίας, έρχεται ο δήμος Θεσσαλονίκης να σφίξει περαιτέρω το βρόγχο γύρω από το λαιμό των επιχειρηματιών, μοιράζοντας αφειδώς πρόστιμα για τις ενδεικτικές επιγραφές που δεν έχουν αφαιρεθεί», αναφέρει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, επισημαίνοντας ότι «η κίνηση της αντιδημαρχίας Ανάπτυξης και Διαχείρισης Οικονομικών Πόρων γίνεται με την επίφαση της τήρησης της νομιμότητας, της προστασίας του περιβάλλοντος και της αισθητικής αναβάθμισης της πόλης». Παράλληλα, όπως τονίζει ο κ. Παπαδόπουλος, ο δήμος θα έπρεπε να ξεκινήσει από την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων της πόλης, με κυριότερα το παρεμπόριο και την ελλιπή καθαριότητα». Το ΒΕΘ έχει συχνά οχλήσει τη διοίκηση του δήμου για το εν λόγω θέμα, αλλά ο δήμος δείχνει να κωφεύει. Από την πλευρά του δήμου τονίζεται ότι προ της επιβολής προστίμων δόθηκε όλος ο απαραίτητος χρόνος στους επιχειρηματίες να κατεβάσουν από μόνοι τους τις επιγραφές, ενώ προηγήθηκαν και συσκέψεις με τα επιμελητήρια. Η διοίκηση του δήμου έχει κατ' επανάληψη δηλώσει ότι τελικός της στόχος είναι η ευταξία και η αναβάθμιση της εικόνας της πόλης. Οι σχετικοί έλεγχοι ξεκίνησαν από το 2011 στην περιοχή του κέντρου της πόλης και σταδιακά «επεκτείνονται» ανατολικά και δυτικά του κέντρου. Για εμπαιγμό των επαγγελματιών κατηγορεί τη διοίκηση του δήμου και η Ένωση Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Βόρειας Ελλάδας. «Στην ήδη τραυματισμένη αγορά της πόλης, με χιλιάδες λουκέτα και χιλιάδες ανέργους κάθε μήνα, ο δήμος Θεσσαλονίκης προσθέτει ένα ακόμη πρόβλημα, ξεθάβοντας μια αναχρονιστική και αντιαναπτυξιακή διάταξη του νόμου 2946/2001», διάταξη που βρίσκεται υπό αναθεώρηση, τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση. Ο πρόεδρος της Ένωσης, Ντίνος Κωστόπουλος, προτείνει το θέμα να συζητηθεί εκ νέου στο δημοτικό συμβούλιο. Δυστυχώς, πολλές επαγγελματικές οργανώσεις της πόλης μας, έχουν πολύ άσχημη νοοτροπία και δεν καταλαβαίνουν ότι το καλύτερο που έχουν να κάνουν για να βοηθήσουν τους εαυτούς τους, είναι να κατανοήσουν ότι η καλή λειτουργία και εμφάνιση της πόλης είναι προς το συμφέρον τους. Μια σωστά οργανωμένη πόλη μπορεί να αυξήσει τον τουρισμό της, να δημιουργήσει το περιβάλλον για σωστές νέες επενδύσεις, να "δημιουργήσει" τις σωστές σύγχρονες αντιλήψεις που θα βγάλουν την πόλη από τον συντηρητισμό της και την στασιμότητά της και κοιτάζοντας προς το μέλλον, να προσφέρει ποιότητα ζωής στους κατοίκους της. Αν κάθε επαγγελματική ομάδα έχει αιτήματα και συμπεριφορές που έρχονται σε αντίθεση με το συλλογικό καλό, τότε δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να απαξιώνει την πόλη και να βάζει εμπόδια στην πρόοδο της, οικονομική και κοινωνική.
επιτυχίας του Εμπορίου: Το φάρμακο που θα επιφέρει την ίαση σε κάθε ασθένεια, την ευτυχία, την μακροβιότητα και την επιτυχία του Εμπορίου της Θεσσαλονίκης, σε αντίθεση με την παγκόσμια κοινότητα Εμπορίου και Marketing που δεν ξέρει τι της γίνεται. Ζωντανή απόδειξη είναι το Παρίσι, το Λονδίνο, η Πράγα, η Βιέννη με τον ελάχιστο τουρισμό και την τιποτένια εμπορική κίνηση που έχουν. Γιατί; Διότι δεν ανακάλυψαν αυτό που το ελληνικό δαιμόνιο κατάφερε: Οι παντός είδους πινακίδες πάνω σε προσόψεις, ταράτσες και κολόνες κτιρίων, (ιδιαίτερα σ' αυτές της Αριστοτέλους που είναι στρόγγυλες και μπορούν να τις δουν από κάθε μεριά), σε κολώνες της ΔΕΗ. του ΟΤΕ, στις στάσεις του Ο.Α.Σ.Θ, στα πεζοδρόμια, στις στοές κ.δ.ε.τ (και δεν έχει τελειωμό), είναι ο τέλειος τρόπος να προσελκύσεις τους καταναλωτές και ιδιαίτερα τους τουρίστες του εξωτερικού που θα βλέπουν αυτό το υπέροχο θέαμα σαν και αυτό της φωτογραφίας και θα...φεύγουν τρέχοντας. Αλλά ας δούμε τις αντιδράσεις των εμπλεκομένων φορέων. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, οι έλεγχοι από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου έχουν ενταθεί και τα πρόστιμα πέφτουν βροχή, αν και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, λόγω της οικονομικής κρίσης. «Την ώρα που η αγορά ζει με το φόβο ενός αιφνίδιου κραχ και χιλιάδες επιχειρήσεις κινδυνεύουν να ''τιναχτούν στον αέρα'' από την παρατεταμένη πιστωτική ασφυξία αλλά και τα ''απόνερα'' της παρατεταμένης ακυβερνησίας, έρχεται ο δήμος Θεσσαλονίκης να σφίξει περαιτέρω το βρόγχο γύρω από το λαιμό των επιχειρηματιών, μοιράζοντας αφειδώς πρόστιμα για τις ενδεικτικές επιγραφές που δεν έχουν αφαιρεθεί», αναφέρει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, επισημαίνοντας ότι «η κίνηση της αντιδημαρχίας Ανάπτυξης και Διαχείρισης Οικονομικών Πόρων γίνεται με την επίφαση της τήρησης της νομιμότητας, της προστασίας του περιβάλλοντος και της αισθητικής αναβάθμισης της πόλης». Παράλληλα, όπως τονίζει ο κ. Παπαδόπουλος, ο δήμος θα έπρεπε να ξεκινήσει από την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων της πόλης, με κυριότερα το παρεμπόριο και την ελλιπή καθαριότητα». Το ΒΕΘ έχει συχνά οχλήσει τη διοίκηση του δήμου για το εν λόγω θέμα, αλλά ο δήμος δείχνει να κωφεύει. Από την πλευρά του δήμου τονίζεται ότι προ της επιβολής προστίμων δόθηκε όλος ο απαραίτητος χρόνος στους επιχειρηματίες να κατεβάσουν από μόνοι τους τις επιγραφές, ενώ προηγήθηκαν και συσκέψεις με τα επιμελητήρια. Η διοίκηση του δήμου έχει κατ' επανάληψη δηλώσει ότι τελικός της στόχος είναι η ευταξία και η αναβάθμιση της εικόνας της πόλης. Οι σχετικοί έλεγχοι ξεκίνησαν από το 2011 στην περιοχή του κέντρου της πόλης και σταδιακά «επεκτείνονται» ανατολικά και δυτικά του κέντρου. Για εμπαιγμό των επαγγελματιών κατηγορεί τη διοίκηση του δήμου και η Ένωση Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Βόρειας Ελλάδας. «Στην ήδη τραυματισμένη αγορά της πόλης, με χιλιάδες λουκέτα και χιλιάδες ανέργους κάθε μήνα, ο δήμος Θεσσαλονίκης προσθέτει ένα ακόμη πρόβλημα, ξεθάβοντας μια αναχρονιστική και αντιαναπτυξιακή διάταξη του νόμου 2946/2001», διάταξη που βρίσκεται υπό αναθεώρηση, τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση. Ο πρόεδρος της Ένωσης, Ντίνος Κωστόπουλος, προτείνει το θέμα να συζητηθεί εκ νέου στο δημοτικό συμβούλιο. Δυστυχώς, πολλές επαγγελματικές οργανώσεις της πόλης μας, έχουν πολύ άσχημη νοοτροπία και δεν καταλαβαίνουν ότι το καλύτερο που έχουν να κάνουν για να βοηθήσουν τους εαυτούς τους, είναι να κατανοήσουν ότι η καλή λειτουργία και εμφάνιση της πόλης είναι προς το συμφέρον τους. Μια σωστά οργανωμένη πόλη μπορεί να αυξήσει τον τουρισμό της, να δημιουργήσει το περιβάλλον για σωστές νέες επενδύσεις, να "δημιουργήσει" τις σωστές σύγχρονες αντιλήψεις που θα βγάλουν την πόλη από τον συντηρητισμό της και την στασιμότητά της και κοιτάζοντας προς το μέλλον, να προσφέρει ποιότητα ζωής στους κατοίκους της. Αν κάθε επαγγελματική ομάδα έχει αιτήματα και συμπεριφορές που έρχονται σε αντίθεση με το συλλογικό καλό, τότε δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να απαξιώνει την πόλη και να βάζει εμπόδια στην πρόοδο της, οικονομική και κοινωνική.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου