KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ


ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΜΕΤΑΞΕΝΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Γράφει ο Βασίλης Δεδίδης
Blog  : vasiliosdedidis.blogspot.com

Πριν από χρόνια, σε μια  συνέντευξη του αείμνηστου Νίκου Καρούζου, διάβασα μια φράση που μου έμεινε βαθιά χαραγμένη στην μνήμη μου. Μιλούσε για κάποιους χωρικούς που συνάντησε σε ένα ταξίδι του , ανθρώπους απλοϊκούς  μα προπάντων τρυφερούς, χωρίς καψυποψία,  σκοπιμότητα  και ειρωνεία.
Αντίθετα από το στέρημά τους, πρόσφεραν  ότι είχαν και η καλοσύνη τους, ανυστερόβουλα, σκορπιζόταν παντού. Αυτοί ήταν οι « μεταξένιοι άνθρωποι» του Ν.Καρούζου.
Άνθρωποι που πατάνε γερά στα πόδια τους, που δεν έχουν την ανάγκη να «υπερασπίζονται» την «θέση» τους , γιατί απλά το ξέρουν , ότι τους αξίζει. Άνθρωποι  που δεν αυτοπροβάλλονται, ούτε μειώνουν τους άλλους για να νοιώσουν ότι οι ίδιοι είναι κάποιοι, που ζουν ουσιαστικά την ζωή τους και η παρουσία τους είναι ευλογία για τον περίγυρο τους.
Ένα τέτοιο άνθρωπο «μεταξένιο», έτυχε και εγώ  να γνωρίσω, σε μια δοκιμασία της υγείας μου, που από την πρώτη στιγμή, πέρα από την επιστημονική του κατάρτιση, με ενέπνευσε με  εμπιστοσύνη, με θωράκισε με θάρρος, με εξήγησε με  σαφήνεια και με ενίσχυσε το κριτήριο που συνήθως λειτουργεί στον καθένα μας για τις αξιολογήσεις του, να πει  με όλη την δύναμη της ψυχής του « να ένας μεταξένιος άνθρωπος».
Πρόκειται για ένα γιατρό που η συμπεριφορά του σε σημαντικά ή ακόμη και σε ασήμαντα γεγονότα της καθημερινότητας, τον καθιστούν λειτουργό και συμπαραστάτη του πόνου. Άλλωστε ένα γιατρό, πέρα  από κοινωνική σχέση, σε τι άλλο θα τον ήθελες;  Να σε απαλύνει τον πόνο και να σε γιατρέψει το πρόβλημα της υγείας σου.
Υπηρετεί σε ένα Νοσοκομείο της συμπρωτεύουσας, το ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ, στην Ουρολογική Κλινική  με θέση Διευθυντή. Πίσω του  άλλοι γιατροί Επιμελητές, Βοηθοί καθόλα αξιόλογοι  που τιμούν  την επιστήμη τους, μα και Νοσηλευτικό Προσωπικό, πρόθυμο, ακούραστο και προπάντων χαμογελαστό χωρίς προσποιητά και  βαρυγκώμια  για  το οικονομικό χάλι που ζούμε και που δεν είναι σίγουρα το δέλεαρ που θα επηρεάσει την απόδοση τους, στο λειτούργημα που επιτελούν.
Θυμήθηκα μια φράση στην αρχαιότητα που ούτε λίγο, ούτε πολύ, αναφερόταν  στο ότι, για να μάθεις να εξουσιάζεις τους άλλους, πρώτα πρέπει να μάθεις να εξουσιάζεις τον εαυτό σου, και εκεί συνέδεσα το γεγονός, ότι όλα εκεί λειτουργούσαν άψογα. Σίγουρα οφειλόταν στον  μπροστάρη τους , στον ηγέτη τους.
Τέτοιους εμπνευσμένους ανθρώπους η Χώρα όχι μόνο  τους χρειάζεται, αλλά  πρωτίστως θα έπρεπε να τους  συμβουλεύεται, για το καλό της υγείας των ανθρώπων. Άλλωστε το λάθος των πολιτικών , πολλές φορές εκεί  στοιχειοθετείται. Στους  ακατάλληλους ανθρώπους, στις κατάλληλες θέσεις.
Η Χώρα δοκιμάζεται αλλά η ελπίδα ανάκαμψης σίγουρα εξαρτάται από τέτοιους  «  μεταξένιους  ανθρώπους». Πρόθεση μου για αυτά τα λόγια σίγουρα  δεν είναι η σκοπιμότητα-δεν είναι ίδιο του εαυτού μου-, αλλά η δημοσιοποίηση μιας διαπίστωσης σε ένα Δημόσιο Νοσοκομείο, με «βαρύ» όνομα, που τόσο πολύ, όλοι μας, τα έχουμε παρεξηγήσει.
Ευχή μου και ελπίδα μου, όλους αυτούς που με βοήθησαν να ξεπεράσω το πρόβλημά μου, να τους έχει ο  Θεός καλά με υγεία και χαρά για να γιάνουν τις ανθρώπινες πληγές.  Ας με συγχωρήσουν που στο βραχύ χρονικό διάστημα της νοσηλείας μου δεν συγκράτησα  τα ονόματά τους, οι τιμές και τα ευχαριστήρια όμως αντανακλούν και στους ίδιους, γιατί εργάζονται και λειτουργούν  κοντά σε ένα «μεταξένιο άνθρωπο» που το όνομά του είναι  ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΗΜΑΣΗΣ  Διευθυντής Ουρολογικής Κλινικής Θεαγενείου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης.
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΕΔΙΔΗΣ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κορυφαίος επιστήμων. Αισθάνομαι πολύ τυχερός που ανέλαβε ο ίδιος την περίπτωσή μου, σημειωτέων ότι έχω πρόβλημα με την καρδιά. Εάν δεν ήταν τόσο έμπειρος τώρα θα ήμουν με ένα νεφρό. Κάθε ημέρα θα προσεύχομαι ο Θεός να τον έχει καλά για να προσφέρει και σε άλλους συνανθρώπους μας το εξαιρετικά δύσκολο έργον του. Κε. Δημάση δεν υπάρχουν λόγια να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου... Σας ευχαριστώ πολύ.
Με εκτίμηση,
Θεοφανίδης Φώτιος (Ετών 44)

Ανώνυμος είπε...

ενας απο τους καλυτερους γιατρος που τιμα το ονομα του κ το θεαγενιο τον ευχαριστω εκ βαθους καρδιας για την επιτυχημενη ενχειριση που μου εκανε

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΟΥΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΘΕΑΓΕΝΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟ ΔΗΜΑΣΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΟΥ.ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΚΕΡΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΓΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΑΚΟΥΩ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΘΕΙΚΑ ΤΟΥ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ. ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ.ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΑΡΤΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ Η ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΚΑΙ Η ΜΕΤΕΓΧΕΙΡΗΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΠΕΡΙΦΗΜΑ. ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΔΗΜΑΣΗ ΜΕ ΦΙΛΟΤΙΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΚΟΣΜΟΥΝ ΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΛΑΔΟ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΑΓΕΝΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ ΚΑΒΑΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

Πλάκα, μου κάνετε? Μου ζήτησε 2,500 για να εγχειρήσει τον άντρα μου το 2016, και από όλους πήρε εκείνη την περίοδο, πάνω από 10,000 ευρώ.....Εκτος αυτού, έστειλε τον άντρα μου σπίτι χωρίς καμμιά θεραπεία....και σήμερα, είμαι μόνη, γιατί, δυστυχώς έφυγε στις 3 Ιουνίου....