KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

AΧ ΒΡΕ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ, ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ

Ο Βλάσης Γωγούσης, γνωστός γιατρός της Θεσσαλονίκης με πολλές περγαμηνές, τυχαίνει να είναι γείτονας του γιού μου στην Θεσσαλονίκη  και τυχαίνει να τον βλέπω  πυκνά και μάλιστα πολλές φορές , επειδή τον διαβάζω πάντοτε, σχολιάζουμε τα γραφόμενα του.Σήμερα το άρθρο του, αναφέρεται στην μάννα του που πραγματικά  τον έκανε γιατρό με πολλούς αγώνες και κόπους.
Υ.Σ. Γιατρέ σήμερα με έθιξες τις πολύ  λεπτές χορδές της ψυχής μου , γιατί τέτοια μάννα ηρωϊδα , είχα και εγώ. Νάσαι πάντα γερός για να διαβάζουμε την πείρα σου και τον μεστό σου λόγο.
Ο Γείτονας-Blogger

 "Αποζητώ τη μάνα μου"

του Δρ.Βλάση Γωγούση
Την χρειάζομαι την ΜΑΝΑ: μου , δεν έχει σημασία πόσο χρόνων είμαι ......
Η ΜΑΝΑ μου με βύζαξε, με νανούρισε, ξενύχτησε δίπλα μου όταν καιγόμουνα στον πυρετό, έκοψε απ` την μπουκιά της στα δύσκολα χρόνια της κατοχής για να ταΐσει εμένα.


Όταν αργότερα την πίκρανα, όταν την πλήγωσα φριχτά , πόνεσε , υπέφερε, δεινοπάθησε , όμως σαν γύρισα, μ` αγκάλιασε , με συγχώρεσε κι` έκλαψε κρυφά από ευτυχία.

-« Αγόρι μου , μούπε , γύρισες : », χόρεψε σαν μικρό παιδί από χαρά, μ` έκανε να γελάσω και τότε ήταν που με στήριξε με κάθε τρόπο , τότε που με ενέπνευσε για να πετύχω.
Κι΄ όταν κι` αυτό το είδε, έκλαψε από χαρά και υπερηφάνεια και μούπε :
« τώρα αγόρι μου μπορώ να φύγω ευτυχισμένη »

Τόπε και τόκανε !

Η ΜΑΝΑ μου , ΠΟΤΕ δεν μούπε έναν πικρό λόγο.

Η ΜΑΝΑ μου ήταν για μένα ένα Θείο δώρο , ήταν μια Θεία υπόσχεση , ένας ¨Άγγελος- φύλακας που σκέπασε και σκεπάζει με τα κατάλευκα φτερά του την δική μου ύπαρξη.

Θα την θυμάμαι, θα την αγαπώ και - μη με κοροϊδέψετε - θα την αποζητώ , όσο θα ζω !!!

¨Έχετε ΟΛΟΙ σας , φίλοι αναγνώστες μου, μια ΜΑΝΑ , μια υπέροχη μάνα, μια μοναδική ψυχή που είναι έτοιμη να δώσει και τη ζωή της αν χρειασθεί για σας.

Αυτή τη μάνα , φροντίστε να μην την πικραίνετε, φροντίστε να μην την ξεφορτωθείτε σε κάποιον ( πολυτελή ! ) οίκο ΕΥΓΗΡΙΑΣ !
Αλλά να ξέρετε πως κι` αν ακόμη της το κάνετε, αυτή θα το δεχθεί και θάβρει χίλιες –δυό δικαιολογίες κι` ελαφρυντικά για να σας συγχωρήσει !


Σαν επιμύθιο :

Ένα παιδί, μοναχοπαίδι αγόρι,
αγάπησε μιας μάγισσας την κόρη.
Αν θέλεις να σου δώσω το φιλί μου
της μάνας σου να φέρεις την καρδιά
να ρίξω να τη φάει το σκυλί μου.
Τρεχει ο νιός, τη μάνα του σκοτώνει
και τρέχει να την πάει, μα σκονάφτει
και πέφτει ο νιός κατάχαμα με δαύτη.
Κυλάει ο γιός και η καρδιά κυλάει
και την ακούει να κλαίει και να μιλάει.
Μιλάει της μάνας η καρδιά και λέει
-« Εχτύπησες αγόρι μου», και κλαίει !

Δρ Βλάσης Γωγούσης 

Δεν υπάρχουν σχόλια: