Ο ισοβίτης και οι "ηθικοί αυτουργοί"
Οι στρεβλώσεις που ενυπάρχουν στο καταπροδομένο σώμα της Ελληνικής κοινωνίας είναι και πολλές και επώδυνες. Συνάμα οι στρεβλώσεις αυτές λειτουργούν πάντα εις βάρος του υγιούς τμήματός της και υπέρ των στρεφομένων εναντίον της. 

Είναι δε προϊόντα που έχουν παραχθεί από επίορκους, ψευτοσοσιαλίζοντες θολοκολτουριάρηδες, αριστεριστές ισοπεδωτές των πάντων, θιασώτες και ένθερμους υποστηρικτές της νέας τάξης πραγμάτων, συναγελαζόμενους μπάχαλους, ανθέλληνες και λαϊκιστές, που η κακιά τύχη τους έφερε κατά καιρούς στην βουλή, όπου ελαφρά την καρδία και την συνείδηση, εψήφισαν νόμους που διευκολύνουν τα μέγιστα την παραβατικότητα, το έγκλημα και την ρεμούλα εις βάρος πάντα των νομιμοφρόνων πολιτών, της τάξεως και της ηθικής.

Την αφορμή για τούτο το σημείωμα μου την έδωσε η είδηση ότι ισοβίτης δραπέτης των φυλακών (είχε λάβει 11ήμερη άδεια πρίν …. ενάμιση χρόνο και δεν επανήλθε ποτέ πίσω) συνέχιζε τις «αγαθοεργές» πράξεις του εν ελευθερία, ευεργετούμενος από νόμο της Ελληνικής πολιτείας η οποία επιθυμεί οι έγκλειστοι κακούργοι και δολοφόνοι να περνούν καλά, μη και μας πούν, άκαρδους!

Τι έκανε όμως ο δολοφόνος δραπέτης και η κοινωνία του πέρασε χειροπέδες;

Πρίν από 11 περίπου χρόνια φόνευσε εν ψυχρώ δύο αστυνομικούς και για τον λόγο αυτό καταδικάστηκε σε δύο φορές ισόβια! Και ήλθαν οι νόμοι των πολιτικών ολετήρων..

και της κακοδαιμονίας της Ελλάδος, να του δίδουν άδειες, άλλες διευκολύνσεις και βεβαίως χάρες εν καιρώ, διότι αυτός λέει είναι άνθρωπος και δικαιούται ανθρώπινης μεταχειρίσεως, ενώ τα δύο θύματά του, δεν είχαν κανένα δικαίωμα στη ζωή, την οποία αφαίρεσε αναίτια αυτός, δεν έχουν κανένα δικαίωμα οι συγγενείς τους να τους έχουν κοντά τους, αλλά ο φονιάς πρέπει να τύχει ιδιαιτέρας μεταχειρίσεως!

Αυτός και άλλοι νόμοι ατιμωρησίας που έχουν παραχθεί και θα παραχθούν, προάγουν το έγκλημα γενικώς, δεν ισχυροποιούν τον νόμο και την τάξη στην κοινωνία, ισοπεδώνουν τα πάντα, στρέφονται εναντίον των φιλήσυχων και νομιμοφρόνων πολιτών και δημιουργούν κοινωνία ζούγκλας.

Ποιος θα δικαιώσει τα δύο θύματα που έφυγαν βιαίως και ενωρίς από την ζωή από χέρι «απανθρώπου», που χαίρεται τα δικαιώματα στη ζωή, σύμφωνα με τους νόμους των «ηθικών αυτουργών»;