KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013


Το κρύο θέλει άσκηση

Το κρύο θέλει άσκηση
Μπορεί τα «χοντρά» ρούχα να καλύπτουν τις ατέλειές μας αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γυμναζόμαστε. Εξάλλου η άσκηση είναι το Α και το Ω για την υγεία μας. Το γυμναστήριο πρέπει να αποτελεί, και για τώρα το χειμώνα, καθημερινότητά μας. Επειδή όμως διανύουμε μια πολύ δύσκολη οικονομική εποχή μπορούμε να γυμναστούμε και μόνοι μας. Το περπάτημα είναι η καλύτερη άσκηση.
- Η άσκηση βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς, διατηρεί σε φυσιολογικά επίπεδα την αρτηριακή πίεση και μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και σακχαρώδη διαβήτη.
- Επίσης βελτιώνει τη λειτουργία του αναπνευστικού συστήματος. Επίσης είναι ένας τρόπος να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας και να μην τρέχουμε ένα μήνα πριν το καλοκαίρι να δαπανάμε χρήματα σε ινστιτούτα για γρήγορα αποτελέσματα. 
- Η γυμναστική βοηθάει να καταπολεμούμε τη χειμωνιάτικη κατάθλιψη και την ανία που μας πιάνει, λόγω της καθημερινής ρουτίνας. 
- Με την άσκηση θωρακίζουμε τον οργανισμό μας απέναντι στην γρίπη, ακολουθώντας ευλαβικά ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής. 
- Ο ύπνος μας είναι πιο ήρεμος, η σκέψη μας πιο καθαρή και σφύζουμε από ζωντάνια και όρεξη.
- Το κρύο δεν αποτελεί εμπόδιο. Αποφεύγουμε τις πολύ ψυχρές ημέρες και ντυνόμαστε κατάλληλα, προστατεύοντας πολύ καλά το κεφάλι μας. 
- Αρχίζουμε με χαμηλής έντασης περπάτημα προκειμένου να ζεσταθεί το σώμα σας και αυξάνουμε σταδιακά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: