KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2013


 Μαϊντανός για την προστασία από τον καρκίνο

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο μαϊντανός είναι το αρωματικό βότανο που χρησιμοποιείται συχνότερα στην κουζίνα και αυτό είναι πολύ καλό, διότι πρόκειται για ένα απο τα ...καλύτερα τρόφιμα κατά της γήρανσης. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, σε βήτα καροτένιο, σε σίδηρο και σε βιταμίνη Β9, επομένως αποτελεί ισχυρό εργαλείο για την αναπλήρωση θρεπτικών στοιχείων.
Πηγή βιταμινών και ιχνοστοιχείων
2-3 κουταλιές της σούπας ψιλοκομμένου μαϊντανού περιέχουν 20mg βιταμίνης C, που αντιστοιχεί με το 20% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης. Τα 100 γραμμάρια μαϊντανού μας παρέχουν μια πολύ υψηλή περιεκτικότητα προβιταμίνης Α (καροτένιο) για ένα λαχανικό με πράσινα φύλλα και 44 θερμίδες. Ο μαϊντανός, περιέχει επίσης βιταμίνες της ομάδας Β, κυρίως βιταμίνη Β2, βιταμίνη Β3 (σε μεγαλύτερο ποσοστό από αυτό της πατάτας που θεωρείται μία καλή πηγή βιταμίνης Β3) και την βιταμίνη Β9 σε ανάλογη αφθονία με το σπανάκι και το νεροκάρδαμο, που φημίζονται για αυτή την βιταμίνη.
Ο μαϊντανός μαζί με το λάχανο και με το σπανάκι είναι ένα από τα πλουσιότερα λαχανικά σε βιταμίνη Ε. Περιέχει άφθονα ανόργανα στοιχεία (σίδηρο, μαγγάνιο, ψευδάργυρο, χαλκό, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο κ.α.) καθώς και πολλές φυτικές ίνες. Επίσης, ο μαϊντανός συγκεντρώνει όλα τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες. Αυτή η φυσική πολυβιταμίνη περιέχει επίσης φλαβονοειδή, που παίζουν θετικό ρόλο στην πρόληψη του καρκίνου. Οι άφθονες φυτικές ίνες επιτρέπουν στον μαϊντανό να ενισχύσει αυτήν την προστασία, επιδρώντας στο πεπτικό σύστημα για την αποτροπή του καρκίνου του εντέρου και άλλων.
Πρακτικές συμβουλές
1) Ο αποξηραμένος μαϊντανός έχει θρεπτική αξία, αλλά ο φρέσκος είναι καλύτερος και προτιμότερος να χρησιμοποιηθεί.
2) Όσο πιο φρέσκος είναι ο μαϊντανός, τόσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C. Πρέπει λοιπόν να χρησιμοποιείται ο μαϊντανός σύντομα (σε κάθε περιπτωση πριν το δείτε να μαραίνεται ή να κιτρινίζει).
3) Μάθετε να πασπαλίζετε τις σαλάτες, τις ομελέτες, τις σούπες, το ψημένο ψάρι κ.α. με ψιλοκομμένο μαϊντανό, γιατί με αυτό τον τρόπο αποκτούν καλύτερη γεύση και φυσικά λαμβάνουμε πληθώρα βιταμινών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: