KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO
- ΔΕΔΙΔΗΣ Ν. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
- Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
- Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
- ΑΡΘΡΑ--
- ΕΛΛΑΔΑ--
- ΥΦΗΛΙΟΣ--
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
- ΑΠΟΨΕΙΣ--
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
- ΠΑΙΔΕΙΑ--
- ΙΣΤΟΡΙΑ--
- ΜΟΥΣΙΚΗ--
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
- ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
- Μ.Μ.Ε--
- ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
- BLOGS--
- ΔΙΑΦΟΡΑ--
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
- ΥΓΕΙΑ
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012
: ΛΕΤΕ ΝΑ....
Μία
ακόμη ελληνική προσπάθεια από μία αμιγώς ελληνική εταιρεία, μέλος της
Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Υδρογόνου (Joint Τechnology Ιnitiative Ιndustry
Grouping), ανάμεσα σε άλλες 66 ευρωπαϊκές εταιρείες που συμμετέχουν στο
ερευνητικό πρόγραμμα παραγωγής
καυσίμου από υδρογόνο.
Όλα άρχισαν όταν στην εταιρεία του κ. Λάγιου, που κατασκευάζει κλιματιστικά για οχήματα, θέλησαν να φτιάξουν ένα κλιματιστικό το οποίο να χρησιμοποιεί υδρογόνο ως μέσο ψύξης.
Μετά από πειράματα και συνδυασμούς στο ερευνητικό τους εργαστήριο, κατάφεραν να τελειοποιήσουν το αυτοκίνητο που θα διανύει αποστάσεις με μοναδικό καύσιμο το... νερό. Ήδη μέχρι στιγμής έχουν φτιάξει πέντε τέτοια αυτοκίνητα- διθέσια και τετραθέσια-, η κατασκευή των οποίων κόστισε περίπου 300.000 ευρώ ενώ ο χρόνος κατασκευής για το πρώτο ξεπέρασε τον έναν χρόνο.
Το αποτέλεσμα της συνεργασίας της εταιρείας Τropical με τα πανεπιστήμια ήταν η κατασκευή 20 καινοτόμων προϊόντων υδρογόνου. Έτσι, το 2001 σε συνεργασία με επιστημονική ομάδα κατασκευάζει το πρώτο υβριδικό δίκυκλο στον κόσμο, που λειτουργεί όχι με βενζίνη αλλά με....
υδρογόνο.
Υπάρχει ευρωπαϊκή συμφωνία σε τέσσερα χρόνια από τώρα να δημιουργηθούν και στη χώρα μας από τις εταιρείες πετρελαιοειδών πρατήρια υδρογόνου.
Ένα αναμονή των εξελίξεων και των παραγωγικών διαδικασιών.
πηγή
Όλα άρχισαν όταν στην εταιρεία του κ. Λάγιου, που κατασκευάζει κλιματιστικά για οχήματα, θέλησαν να φτιάξουν ένα κλιματιστικό το οποίο να χρησιμοποιεί υδρογόνο ως μέσο ψύξης.
Μετά από πειράματα και συνδυασμούς στο ερευνητικό τους εργαστήριο, κατάφεραν να τελειοποιήσουν το αυτοκίνητο που θα διανύει αποστάσεις με μοναδικό καύσιμο το... νερό. Ήδη μέχρι στιγμής έχουν φτιάξει πέντε τέτοια αυτοκίνητα- διθέσια και τετραθέσια-, η κατασκευή των οποίων κόστισε περίπου 300.000 ευρώ ενώ ο χρόνος κατασκευής για το πρώτο ξεπέρασε τον έναν χρόνο.
Το αποτέλεσμα της συνεργασίας της εταιρείας Τropical με τα πανεπιστήμια ήταν η κατασκευή 20 καινοτόμων προϊόντων υδρογόνου. Έτσι, το 2001 σε συνεργασία με επιστημονική ομάδα κατασκευάζει το πρώτο υβριδικό δίκυκλο στον κόσμο, που λειτουργεί όχι με βενζίνη αλλά με....
υδρογόνο.
Υπάρχει ευρωπαϊκή συμφωνία σε τέσσερα χρόνια από τώρα να δημιουργηθούν και στη χώρα μας από τις εταιρείες πετρελαιοειδών πρατήρια υδρογόνου.
Ένα αναμονή των εξελίξεων και των παραγωγικών διαδικασιών.
πηγή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου