KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

ΓΙΑΤΡΟΥΛΗ ΣΕ ΠΑΩ ΜΕ ΧΙΛΙΑ- ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΣΟΥ


 ΤΡΟΙΚΑ και....ΔΥΣΜΗNΟΡΡΟΙΑ !!

του Βλάση Γωγούση

( Ξέρω , θα μου πείτε «γιατρέ, τι σχέση έχει , ο ΦΑΝΤΗΣ με το…..ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ ;» ).
«‘Εχει και παραέχει, θ` απαντήσω » , και ξεκινάω !


Όπως ξέρετε, η τρόΪκα ξύνει τα νύχια της για καυγά και μόλις εντοπίσει κάποιες δυσλειτουργίες στον δημόσιο τομέα ….ορμάει !
Καιρός μου είναι να…. «καρφώσω» και γω μια παρόμοια …..εκκωφαντική περίπτωση !!

Κατά τη διάρκεια της πολυτάραχης διαδρομής μου , συνέπεσε να προϊσταμαι των Υγειονομικών Υπηρεσιών μεγάλων οργανισμών ( Αρχίατρος ΔΕΗ, πρόεδρος Νοσοκομείων κ,α.. )
Σ`ένα Νοσοκομείο, λοιπόν, κάλεσα την Διευθύνουσα( = την προϊσταμένη όλου του Νοσηλευτικού προσωπικού ) για μία πρώτη γνωριμία και για γενική μου ενημέρωση.
Παρακολουθείστε τον… διάλογο ! :

Εγώ : «Πόσες Νοσοκόμες υπηρετούν στο Νοσοκομείο κυρία Διευθύνουσα;;»
Δ. « Δυστυχώς μόνο 475, , κύριε Πρόεδρε !»
Εγώ ( 5 λεπτά μετά την λιποθυμική προσβολή που υπέστην!!!).
«Δυστυχώς;;; μόνο 475 ;, μια μεραρχία ολόκληρη είναι Διευθύνουσα , άκου 475 Νοσοκόμες ,δυστυχώς;; !»
Δ. : {Πρώτον, κύριε Πρόεδρε, δεν λέγονται νοσοκόμες αλλά Νοσηλεύτριες ( αυτό την…μάρανε !) και δεύτερον , εσείς σαν γιατρός δεν ξέρετε ότι εκτός όλων των άλλων οι γυναίκες έχουν και «δύσκολες» μέρες }
Εγώ : «Ξέρω και τι σημαίνει αυτό;»
Δ. « Σημαίνει ότι κάθε μήνα ΟΛΕΣ απουσιάζουν από 1 μέχρι 5 μέρες, λόγω….δυσμηνόρροιας ! .»
Εγώ: ( ξαναλιποθυμάω !)
« Δηλαδή 475 επί 2,5 μέρες κατά μέσον όρο κάθε μήνα , = ( ζήτησα έντρομος ένα κομπιουτεράκι και τακ τακ τακ ….1187 μέρες το χρόνο η…μεραρχία …αιμορραγεί ; »
Δ. « Να σας εξηγήσω κύριε πρόεδρε»
Εγώ: «Δεν χρειάζεται » , αρπάζω ένα τηλέφωνο και σχηματίζω τον αριθμό μιας παρακείμενης Ιδιωτικής Κλινικής !
« Πες μου , λέω στον ιδιοκτήτη της, πόσες ….δύσκολες μέρες τον μήνα έχουν οι νοσοκόμες σου;;».
Ιδιοκτήτης : «Δεν ξέρω, λογαριασμό θα μου δώσουν;»
Εγώ : « …..Δυσμηνόρροια δεν έχουν;»
Αυτός : « Μπορεί αραιά και που να λείψει κάποια απ` αυτές για μία μέρα ! »
Εγώ : «Κι` αν τύχει κάποια απ` αυτές να ……τυρρανιέται 5 μέρες κάθε μήνα;;»
Αυτός : « 30 μέρες θα τυραννιέται , γιατί θα ψάχνει για δουλειά !».

Γι` αυτό σου λέω Θεόδωρε , μαζί το…κλείσαμε ( το….μαγαζί !).

Δρ Βλάσης Γωγούσης 

Δεν υπάρχουν σχόλια: