KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Ο ΜΑΝΟΣ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ 28 ΧΡΟΝΩΝ, ΕΚΘΕΤΕΙ ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ


ΠΟΥ ΠΑΜΕ;

Ειμαι ενας ανθρωπος 28 ετων.ντρεπομαι και θλιβομαι σε μεγαλο βαθμο για την ποιοτητα ζωης που εχω.γαι τις καταστασεις που πρεπει να αντιμετωπιζω καθε μερα και τους τροπους που πρεπει να βρισκω για να επιβιωνω σε τουτη τη κοινωνια.δεν υπαρχει παιδεια απο τον μικροτερο εως τον μεγαλητερο.απο τον ποιο αμαθη μεχρι τον ποιο σοφο.υπαρχουν βεβαια μερικοι καλοι και σωστοι που λενε σοφα αλλα χανονται μεσα στην....
πλειοψηφια.
Γιατι εχουμε γινει ετσι;θυμαμαι οταν ημουν μικρος και επεζα στην αλανα ποσο ομορφα ητανε.οχι γιατι δεν ειχα ανχος και υποχρεωσεις και γιατι ζουσα σε εναν κοσμο μονο με παιχνιδι οπως θα προτεξουν να πουν πολοι αλλα γιατι οταν η μπαλα εφευγε στο κατω στενο πηγαινα να την παρω χωρις τον φοβο μηπως και με 

κλεψουν.γιατι εβγενε η μητερα μου στο μπαλκονι και με εστελνε στο μπακαλη να παρω κατι που της ελειπε και εγω χαιρομουν που με στελνει τοσο μακρυα μονο μου.ενιωθα υπευθηνος αντιθετα με τωρα που νιωθω σαν αστυφυλακας του παιδιου μου.(που δεν εχω ακομα παιδια αλλα εχω ματια και βλεπω γυρω μου τη επιτηρηση χρειαζονται τα μικρα παιδια.)ποσο διαφορετικα ηταν τοτε που στις γιορτες εβλεπα ολα τα ξαδερφια μου και περναγαμε καλα μικροι μεγαλοι.τωρα ολοι εχουν χαθει μεταξυ τους για αυτο γιατι ο καθενας πλεον εχει εναν γολγοθα να αντιμετωπισει.γαιτι τοτε μιλαγα με τους περαστικους ενω τωρα δεν μιλαω ουτε στους γνωστους;μικρος ειχα χαθει στα στενα και με βρηκε μια γυναικα και με τη βοηθεια των οσων θυμομουν απο την γειτονια μου με γυρησε στο σπιτι μου.αν γινοτανε τωρα κατι τετοιο το ποιο πιθανο ειναι να με περνανε τιποτα παιδοφιλοι η διακινητες οργανων.τα παιχνιδια μας ηταν το ποδοσφαιρο, το κρυφτο,να φτιαξουμε κανενα σπιτι πανω σε καποιο δεντρο.τωρα περα απο playstation xbox και υπολογυστη τα παιδια δεν ασχολουνται με τιποτα αλλο.τοτε πηγαινα να δω την κοπλελα μου και εκανα χιλομετρα.τωρα αν το παρω με τα ποδια δεν ννομιζω να καταφερω να φτασω.η καποιος τρελος με αμαξι θα πεσει πανω μου η καποιος θα με κλεψει η καποιος θα μου πλασαρει ναρκωτικα η παλι θα με μαζεψουνε στο αστυνομικο τμημα επειδη κυκλοφορω περιεργα διπλα απο το σπιτι καποιου ''ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ''.αν πλαι πω στην κοπελα μου να ερθει τοτε εχω το φοβο μηπως και καποιος την βιασει.
Μεγαλωσα πλεον και βλεπω πως παρολο που οι γονεις και δασκαλοι μας δεν μας εδωσαν τα σωστα εφοδια και γνωσεις η τοτε εποχη ηταν πολυ καλητερη απο το σημερα.Μας μαθανε τα παντα αλλα τιποτα το σημαντικο.δεν μας μαθανε να αγαπαμε και να σεβομαστε τους διπλα μας.δεν μας μαθανε να ψαχνουμε για το σωστο και το δικαιο.δεν μας μαθανε να κοιταμε το αυριο και γι αυτο υπαρχει αυτη η κατασταση σημερα.ο καθενας πιστευει τα δικα του (και καλα κανει) αλλα κανεις δεν ειναι διατεθυμενος να κατσει κατω και να δει ποια ειναι η μια και ορθη αληθεια,διοτι η αληθεια ειναι μια οτι και να λεμε.αν πω εγω πως ο ελεφαντας εχει 6 ποδια και καποιος αλλος πει οτι εχει 7 η αληθεια ειναι μια.ετσι ειναι και σε μεγαλητερο βαθμο με τις πολιτικες αποψεις.οτι και αν υποστιριζει καποιος το θεμα ειναι ενα. ο καλος και αξιοπρεπης βιος γαι ολους ανεξερετως το τι δουλεια κανει ο καθενας.ο γιατρος εχει την αναγκη του αγροτη οσο και ο αγροτης της αναγκη του γιατρου.η ελλαδα ειναι μια χωρα που λιγοι καταλαβαινουν την ιδεα της και ακομα λιγοτεροι ξερουν την αληθεια της ιστοριας της.απο αυτα τα λιγα που εχουμε κληρονομησει απο τους αρχαιους ελληνες εμεις οι νεοτεροι,δεν εχουμε μαθει τιποτα.εχουμε αφησει το μελλον μας στην αδιαφορια μας.
φτασαμε σε σημειο να ζουμε για να δουλευουμε και δουλευουμε για να ξεχρεωνουμε ολα αυτα τα ανουσια πραγματα που μας δινουν.μεχρι που θα φτασει αυτο.δαιβαζω και ψαχνω τους λογους για τον κατηφορο που πηρε η αργεντινη και δεν βλεπω καμια διαφορα με αυτα που γινονται σημερα.πιστευω και δεν νομιζω να ειμαι εκτος πραγματικοτητας πως το μεγαλητερο μερος αυτων που κρατανε το τιμονι της χωρας ειναι διεφθαρμενοι.δεν περιμενω οι ναυτες να ειναι καλητεροι διοτι το παιδι μαθαινει απο τον πατερα και την μανα του, μετα απο τους δασκαλους του και μετα απο ολους τους αλλους.εμεις που καθομαστε στο λιμανι ομως βλεπουμε το πλοι που εμεις φτιαξαμε να κανει γυρω γυρω εξω απο το λιμανι με ενα πανο που λεει ΜΗΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ.δηλαδη τι περιμενουμε εμεις εδω στην ελλαδα να βγει καποιος δια μαγειας και να μας πει λαε αυτοι ηταν καθαρματα και εγω ειμαι ο καλος που θα τα καθαρησω ολα.
υπαρχουν πολες διαφορετικες αποψεις απο ανθρωπους που δεν πηρανε πτυχια μεχρι και ανθρωπους με διδακτορικα ειτε εντος ειτε εκτος ελλαδας που μπορουν να βοηθησουν γαι να σωθει αυτη η κατακρεουργημενη και βιασμενη χωρα.πρεπει να κινηθουν νηματα για να αγκαλιασουν ολα τα δαχτυλα μαζι τη σφαιρα της λογικης.δεν ειμαι κανενας φανατικος ιδεολογιστης και δεν ανηκω πουθενα.ανηκω στον εαυτο μου και θελω το καλο και την προοδο των γυρω μου γιατι μονο ετσι θα ζω και εγω και τα παιδια μου σε ενα φιλοξενο περιβαλον που θα μας κανει ολους καλητερους.

manos

1 σχόλιο:

verenikis είπε...

Εντάξει Μάνο μαζί σου , αλλά εδώ κάνεις απολογισμό με μοιρολατρική διάθεση και απολογιστική. Προτάσεις?
Ένα κατεστημένο όταν καταφέρει να ευνουχίσει τα όνειρα των νέων είναι αυτό που λέμε καμένη γενιά . Για να καεί όμως μια γενιά φταιει αυτός/οι που την έκαψαν αλλά έχει και η γενιά μερίδιο ευθύνης γιατί έκατσε με σταυρωμένα χέρια να καεί ή ίσως δεν αντέδρασε αρκετά , ή δεν πίστεψε πως μπορεί να ανατρέψει παγιωμένες καταστάσεις.

Θα περίμενα όμως ή καλύτερα περιμένω μετά τον απολογισμό αλλά και γενικότερα το στάθμισμα αυτών που συμβαίνουν γύρω μας αντίδραση , συσπείρωση , προτάσεις και ανατροπές γενικότερα σε΄πολλά επίπεδα. Αν φίλε Μάνο μείνουμε να περιμένουμε άλλους να βγάλουν τα φίδι από την τρύπα χέσε μέσα . Οι βολεμένοι της ισχύουσας κατάστασης καλά κρατούν και αυτοί είναι χορτάτοι με εξασφαλισμένο μέλλον και περιουσίες με παιδιά που σπουδάζουν με άνεση οικονομική και που παντρεύονται ή επιχειρούν επαγγελματικά χωρίς ρίσκο οικονομικό.

Γράφεις πως είσαι 28 και ντρέπεσαι αλλά και θλίβεσαι για την ποιότητα ζωής που έχεις και μάλλον αισθάνεσαι ενοχές κατά τη γνώμη μου αδίκως γιατί δεν είσαι υπεύθυνος τουλάχιστον αποκλειστικά για την ποιότητα ζωής που έχεις , το μορφωτικό επίπεδο ,την ανεργία ή τις "σκοτωμένες" δουλειές που υπάρχουν , τη βία και τον τρόμο που εγκαταστάθηκε και γενικότερα το αβέβαιο μέλλον αλλά ok από εδώ και μετά? η όποια ανατροπή γίνει μπορεί να γίνει και σε τοπικό επίπεδο χαλώντας και ταρακουνώντας τους τοπικούς κρατούντες επαγγελματίες άεργοι (βλέπε κομματόσκυλα και τσανάκια πολιτευτών) που απλά πέρασαν από την πολιτική ζωή σε θέσεις έμμισθες , πλούτισαν ........, και με ύφος πολλών καρδιναλίων περιφέρονται στα μαγαζιά και τις πλατείες του χωριού.
Το συγκεκριμένο blog έχει μια ενότητα
ΔΙΚΤΥΟ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ
που να σου πω την αλήθεια αν και περιστασιακά παρακολουθώ το blog δεν κατάλαβα τον λόγο ύπαρξης της ενότητας ... ίσως θα μπορούσε να λειτουργήσει συσπειρωτικά και ως σημείο αντάμωσης ή ανταλλαγής ιδεών και γνωμών ή οργάνωσης κινήσεων κλπ δεν ξέρω, πάντως είναι ένα εργαλείο τοπικό που μπορεί να βοηθήσει , να ενημερώσει , να διαδώσει ,να οργανώσει ή να ενώσει ομάδες ανθρώπων με κοινές ανησυχίες.
Δε νομίζω πως δημειουργήθεικε πάντως για να έχει διάθεση του τύπου χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ.
Κάνε προτάσεις εσύ ή και άλλοι και αν θέλεις φρόντισε για τη διάδοση το μεσου και τα λέμε.

Κλείνωντας θα σου θυμίσω δυο κλισέ ίσως αράδες αλλα πάντα επίκαιρες.

η μια λέει πως Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που το σχεδιάζουν!

και η άλλη λεει πως Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα .