KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

H ΠΑΙΔΕΙΑ, Η ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ



Γράφει ο Οδοντίατρος Φώτης Κυριακίδης

Έχει έλθει στα χέρια μου , μέσω των παιδιών μου που φοιτούν στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο Προχώματος , ένα κείμενο που προτρέπει τους γονείς να προσυπογράψουν για  την αποχή των παιδιών απο τα μαθήματα την ώρα που ο Δήμαρχος του δήμου Χαλκηδόνας μαζί με τους άλλους δημάρχους της χώρας συσκέπτονται για την επικείμενη αλλαγή στα σχολεία  . Σέβομαι τα όργανά μας αλλά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε αν απαντάμε ως γονείς ή ως απλοί  πολίτες των κοινωνιών μας  . Διαβάζοντας το κείμενο  δεν μπορώ να ξεχωρίσω την κυρίαρχη ιδιότητα.Δεν θέλω να σκεφτώ  οτι γράφτηκε απο ανθρώπους που θέλουν να κάνουν πολιτική παίζοντας με τα σχολεία. Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη για τα πενιχρά οικονομικά του δήμου και την δυνατότητα του να χρηματοδοτήσει την  λειτουργία των σχολείων. Όμως μέχρι εκεί το καταλαβαίνω. Να βοηθήσουμε τον δήμαρχό μας να απαιτήσει περισσότερα χρήματα για την λειτουργία των σχολείων . όλων των σχολείων , για όλα τα παιδιά.
  Γνωρίζουμε όμως επίσης πολύ καλά οτι το εκπαιδευτικό μας σύστημα νοσεί .Αυτό που μέχρι τώρα έχουμε είναι ένα σάπιο πράγμα που το μόνο που κάνει είναι να ευννοεί την παραπαιδεία. Ένα σύστημα που εχει επικριθεί απο πολλούς ειδικούς και έχουμε πληρώσει όλοι μας.Γνωρίζουμε πολύ καλά οτι η η εισαγωγή στις καλές πανεπιστημιακές σχολές δεν έχει να κάνει με το σχολείο τόσο που φοιτεί ο μαθητής , όσο στην ομάδα και την εμπειρία  των επαιδευτικών που θα αναλάβουν την προετοιμασία του.  Γνωρίζουν πολύ καλά οι γονείς που έστειλαν παιδιά στο πανεπιστήμιο πόσο πλήρωσαν γιαυτό.  Ενδεικτικά να πώ οτι 7000 ευρώ  περίπου το κόστος των αγγλικών όταν τα παιδιά μας απο την τετάρτη δημοτικού κάνουν αγγλικά . Σε καμμιά χώρα της Ευρώπης δεν συμβαίνει αυτό. 
  Έχουμε οι ίδιοι στην πράξη ακυρώσει την λειτουργία του  ολοήμερου σχολείου γιατί θεωρούσαμε οτι ,  οτι παρεχόμενο στον χρόνο του απογευματινού σχολείου ειναι υποδεέστερο αυτού που πληρώναμε σε ιδιωτικά φροντιστήρια. Και όλα τα προγράμματα ελλείψει μαθητών δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν. Βέβαια και η μουσική και η ζωγραφική και τα αγγλικά αν εμείς το διεκδικούσαμε θα μπορούσαν να γίνουν πολύ καλύτερα στα πλαίσια του σχολείου. Προδικάσαμε την κακή λειτουργία τους και τα αποτελειώσαμε.
  Τώρα   είμαστε μπροστά σε μία προσπάθεα του υπουργείου να αλλάξει κάτι σε αυτό το γυμνάσιο και λύκειο που όλοι γνωρίζουμε. Θα αποφανθούμε εμείς για την ορθότητα η όχι του εγχειρήματος?
  Δεν υπάρχουν επιστημονικοί συνεργάτες του υπουργείου ώστε να σχεδιάσουν ένα καλύτερο σύστημα? Και αν αυτό  απαιτεί μεταφορά μαθητών σε μεγαλύτερες σχολικές μονάδες εμείς θα πούμε όχι? Πως θα κρίνουμε την ανεπάρκεια η όχι του προτεινόμενου συστήματος? Εκπαιδευτικοί που έχουν επισκεφτεί σχολεία της Ευρώπης λένε οτι εκεί τα μεγάλα σχολεία είναι σε λειτουργία απο πολλά χρόνια . Και όχι με μεταφορά μαθητών 10 και 15  χιλιόμετρα που προτείνει το Ελληνικό υπουργείο , αλλά 45 χιλιόμετρα. Αν πρόκειται για το καλό των παιδιών μας θα πούμε όχι?
  Εγώ το μόνο που μπορώ να πώ είναι οτι αυτό το σύστημα θέλει αλλαγές . Και για να υπάρξουν αλλαγές πρέπει να γινουν προτάσεις . Αν  θέλουμε λοιπόν να είμαστε χρήσιμοι για τα παιδιά μας θα πρέπει να τολμήσουμε . Κάποιες φορές το επαναστατικό δεν είναι το ΟΧΙ .  Είναι πιο δύσκολο να πείς ναί οταν αυτό πιθανον να δυσαρεστήσει κοινωνίες. Αλλά  χωρίς να βρέξεις τα πόδια σου δεν περνάς ποτάμι . Υπέγραψα το χαρτί ώστε να μην βάλω τα παιδιά μου στην θέση να απαντήσουν στις όποιες ερωτήσεις . Λέω όμως οτι κανένα σχολείο δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχει η όχι σε βάρος της παρεχόμενης παιδείας στα παιδιά μου. Έτσι θα ήθελα ο δήμαρχος μου να σκεφτεί και να λειτουργήσει. Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.
ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ

3 σχόλια:

verenikis είπε...

Έτσι είναι Φώτη και συμφωνώ μαζί σου .
Θα προσέθετα στη σκέψη σου αν μου επιτρέπεις και τον ανύπαρκτο ή ακόμα χειρότερα μερικές φορές κατευθυνόμενο ρόλο των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων (του οποίου τον ρόλο αλλά και τον λόγο ύπαρξης ειλικρινά δεν κατάλαβα ποτέ).

Σύλλογοι γονέων λοιπόν οι οποίοι παίζουν αρκετές φορές μεταξύ άλλων το χαρτί τής κομματικής σκοπιμότητας σε τοπικό αλλά και ευρύτερο επίπεδο ή για μερικούς είναι απλά μία ακόμα θέση σε επίπεδο τοπικής κοινωνίας που τους προσθέτει κάτι στο image αλλά και το status (κάτι σαν το φουσκωμένο μαλλί που ΄καμαρώνουν οι Κουφαλιώτησες βγαίνοντας από το κομμωτήριο)
.
Στο τρίτο δημοτικό Κουφαλίων π.χ τα "χαρτάκια" που λες τα επιμελήθηκε ο εκεί σύλλογος ΓκΚ και το δίλημμα προς τα παιδιά ήταν <> ενώ στο Γυμνάσιο Κουφαλίων το αντίστοιχο δίλημμα ήταν από τους δασκάλους <>.

Οι εκπαιδευτικοί αν έχουν προβλήματα με τον μισθό τους καλά θα κάνουν να διεκδικήσουν τα όποια αιτήματα τους απευθείας με τα όργανα του κλάδου τους χωρίς να εκθέτουν τα παιδιά μας και προσωπικά θεωρώ τη μεθόδευση που επιχειρούν καραγκιοζιλίκι και αλητεία.

Η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν είναι ένα πολύ σοβαρό και κατά τη γνώμη μου γεμάτο αμφιβολίες αλλά και δυσπιστία από τους γονείς θέμα.
Τα παραμάγαζα που 'έχουν στήσει με απογευματινά ιδιαίτερα μαθήματα αν και τα πρωινά διδάσκουν και βαθμολογούν οι ίδιοι τα παιδιά μας στα δημόσια σχολεία είναι επίσης ένα μεγάλο θέμα.

Ενώ οι περισσότεροι συμφωνούμε πως το εκπαιδευτικό σύστημα έχει αποτύχει και τα παιδιά μας είναι περίπου πειραματόζωα εμπιστευόμαστε τα εργαλεία του αποτυχημένου συστήματος για εξωσχολικά φροντιστήρια!!!.

Το να στραφεί μία κοινωνική ομάδα απέναντι σε μια άλλη δεν είναι τίμιο και συμφωνώ αλλά εδώ δε μιλάμε για ομαδούλες και τερτίπια , εδώ μιλάμε για τα παιδιά μας και τη σπέκουλα που γίνεται πάνω τους.
Η γνώμη μου Φώτη είναι πως ναι η εκπαίδευση θελει αλλαγές και γρήγορα. Γρηγορότερα όμως και πρώτα από όλα κατά τη γνώμη μου πρέπει να στηθεί ένα σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.



verenikis

verenikis είπε...

Στο τρίτο δημοτικό Κουφαλίων π.χ τα "χαρτάκια" που λες τα επιμελήθηκε ο εκεί σύλλογος ΓκΚ και το δίλημμα προς τα παιδιά ήταν <> ενώ στο Γυμνάσιο Κουφαλίων το αντίστοιχο δίλημμα ήταν από τους δασκάλους <>. ΔΙΟΡΘΩΣΗ , Ο ΔΑΙΜΩΝ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ Στο τρίτο δημοτικό Κουφαλίων π.χ τα "χαρτάκια" που λες τα επιμελήθηκε ο εκεί σύλλογος ΓκΚ και το δίλημμα προς τα παιδιά ήταν αν ο μπαμπάς υπογράψει δεν θα πας στο σχολείο ενώ στο Γυμνάσιο Κουφαλίων το αντίστοιχο δίλημμα ήταν από τους δασκάλους για να μην αγοράζουν τα βιβλία σας οι γονείς σας του χρόνου.
verenikis

verenikis είπε...

Κυριακή κοντή γιορτή. Παρακάτω link της Καθημερινής
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_01/03/2011_434271

ενώ οι αντιδράσεις μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών είναι πολύμορφες. Ενδεικτικά, χθες απείχαν από τα μαθήματά τους οι μαθητές γυμνασίων και λυκείων σε περιοχές της Θεσσαλονίκης (Αγιο Αθανάσιο, Βαθύλακκο, Γέφυρα, Κουφάλια, Χαλκηδόνα