KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO
- ΔΕΔΙΔΗΣ Ν. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
- Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
- Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
- ΑΡΘΡΑ--
- ΕΛΛΑΔΑ--
- ΥΦΗΛΙΟΣ--
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
- ΑΠΟΨΕΙΣ--
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
- ΠΑΙΔΕΙΑ--
- ΙΣΤΟΡΙΑ--
- ΜΟΥΣΙΚΗ--
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
- ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
- Μ.Μ.Ε--
- ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
- BLOGS--
- ΔΙΑΦΟΡΑ--
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
- ΥΓΕΙΑ
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013
NIOΣ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΑ-ΜΕΤΡΟ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ
Τι θα γίνει με το ΜΕΤΡΟ στη Θεσσαλονίκη με απλά λόγια
Οι υπέυθυνοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ήταν σαφέστατοι πλην αλλ' όμως πολύ περιφραστικοί. Επιγραμματικά το θέμα έχει ως εξής:
- Να παραμείνουν εκεί τα αρχαία δεν γίνεται: δεν υπάρχει αρκετός χώρος και το κόστος (χρηματικό και χρονικό) για εκ νέου μελέτη δυναμιτίζει την ίδια την υλοποίηση του έργου.
- Να μην γίνει ο σταθμός Βενιζέλου δεν γίνεται: θα επιβαρυνθούν ιδιαίτερα οι άλλοι δύο σταθμοί για τους οποίους θα πρέπει να γίνουν εκ νέου μελέτες για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις.
- Τα αρχαία θα μεταφερθούν. Το πού είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία καθώς μάλλον θα ξεκινήσει ο Μπουτάρης κάποια προσπάθεια ώστε να παραμείνουν στον Δήμο Θεσσαλονίκης και να μην μεταφερθούν στο στρατόπεδο Παύλου Μελά όπως πρότεινε η ΚΑΣ. (βέβαια η ΚΑΣ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο "ή αλλού").
- Το κόστος της μεταφορά ανέρχεται περίπου στις 500.000€. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε πως σε αντίστοιχη περίπτωση στην Αθήνα, όπου χρειάστηκε να μεταφερθεί σταθμός και εκεί ήταν εφικτό, αυτό στοίχησε 150.000.000€ (όπως ανέφεραν οι υπεύθυνοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Αναλυτικά τα επιχειρήματα της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ εδώ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου