KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO
- ΔΕΔΙΔΗΣ Ν. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
- Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
- Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
- ΑΡΘΡΑ--
- ΕΛΛΑΔΑ--
- ΥΦΗΛΙΟΣ--
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
- ΑΠΟΨΕΙΣ--
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
- ΠΑΙΔΕΙΑ--
- ΙΣΤΟΡΙΑ--
- ΜΟΥΣΙΚΗ--
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
- ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
- Μ.Μ.Ε--
- ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
- BLOGS--
- ΔΙΑΦΟΡΑ--
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
- ΥΓΕΙΑ
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013
ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ... ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ , ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ
Ο χαβάς των αρχαιολόγων απειλεί να τινάξει στον αέρα το Μετρό Θεσσαλονίκης
Έξω από τα δόντια τα είπε ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, κ.
Στράτος Σιμόπουλος, σε συνέντευξή που έδωσε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, για
τη μεταφορά των αρχαιοτήτων από το σταθμό Βενιζέλου του μετρό στο
στρατόπεδο «Παύλου Μελά» και την πορεία του έργου. Απαντώντας σε σχετική
ερώτηση, ο κ. Σιμόπουλος ανέφερε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να...
μεταφερθούν οι αρχαιότητες από το σημείο, διότι σε διαφορετική περίπτωση, το έργο «θα πάει χρόνια πίσω».
Όπως εξήγησε: «Δεν υπάρχει τρόπος να μείνουν εκεί οι αρχαιότητες και να
έχουμε μετρό το 2016-17. Δεν υπάρχει τεχνικός τρόπος, θα πάει χρόνια
πίσω το έργο. Αν διατηρήσουμε τις αρχαιότητες στο σημείο, θα υπάρξει
ανάγκη επιπλέον εκτεταμένων αρχαιολογικών ανασκαφών. Αν πάλι
καταργήσουμε τον σταθμό, πρέπει να ανασχεδιαστούν όλοι οι σταθμοί στη
δυτική πτέρυγα κι αυτό θα άλλαζε όλο τον σχεδιασμό. Έχουμε δώσει 100
εκατομμύρια και υπάρχει κίνδυνος να απενταχθεί το έργο».
Τέλος, όσον αφορά στις ανασκαφές, υποστήριξε: «Αν θέλουν να κάνουν
ανασκαφές ας πάνε παρακάτω να σκάψουν και να βρουν την αρχαία Εγνατία.
Το μετρό είναι κατασκευαστικό έργο, όχι αρχαιολογικό».
αναλυτικά η συνέντευξη:
«Ξέρετε ότι διακρίνομαι στο δημόσιο λόγο από μία ηπιότητα προσπαθώντας
να ενώνω και όχι να χωρίζω. Αυτή τη φορά όμως είμαι αναγκασμένος να
χρησιμοποιήσω υψηλούς τόνους, γιατί κύριε Διαμαντόπουλε και κύριε
Διαμαντίδη νομίζω ότι είμαστε μπροστά σε έναν ακόμα διαχωρισμό της
πόλης, έναν διαχωρισμό ο οποίος πιθανώς να μας κάνει να χάσουμε
κονδύλια, να έχουμε φαινόμενα όπως η υποθαλάσσια», σημείωσε ο Γενικός
Γραμματέας Δημοσίων Έργων, επιχειρώντας να εξηγήσει το φάσμα των
συνεπειών για την πόλη και το έργo
- Σχετικά με την αναζήτηση τεχνικού τρόπου:
«Δεν υπάρχει τρόπος να μείνουν εκεί οι αρχαιότητες και να έχουμε μετρό
το 2016-17. Δεν υπάρχει τεχνικός τρόπος, θα πάει χρόνια πίσω το έργο. Αν
διατηρήσουμε τις αρχαιότητες στο σημείο, θα υπάρξει ανάγκη επιπλέον
εκτεταμένων αρχαιολογικών ανασκαφών».
-Σχετικά με μεγάλες αρχαιολογικές ανασκαφές:
«Το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα συγκοινωνιακό έργο. Δεν είναι
έργο ανασκαφικό, ας πάνε παρακάτω να σκάψουν και να βρουν την Εγνατία».
-Σχετικά με τον κίνδυνο ματαίωσης του έργου ή κατάργησης του Σταθμού:
«Έχουμε δώσει 100 εκατομμύρια μέχρι τώρα. Είναι τρομακτικό νούμερο.
Κινδυνεύουμε όχι μόνο να απενταχθεί το έργο. Πείτε ότι καταργούμε το
σταθμό της Βενιζέλου. Πρέπει να επανασχεδιαστούν όλοι οι σταθμοί στη
δυτική πτέρυγα της πόλης, όπου βέβαια έχουμε θέματα γιατί: θα έχουμε την
υπέρβαση της μέγιστης χωρητικότητας, αυξημένους συνολικούς χρόνους
μετακίνησης, θα έχουμε αυξημένους χρόνους εκκένωσης, θα έχουμε μεταξύ
δύο σταθμών 1.150 μέτρα απόσταση ενώ το μέγιστο είναι 800 μέτρα. Δεν
γίνεται».
-Σχετικά με τις αντιδράσεις της δημοτικής αρχής της Θεσσαλονίκης:
«Βλέπω όλους τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων, ώστε αυτά τα
οποία σας λέω να τους τα πω δια ζώσης, με χαρτιά και νούμερα, με τα
πάντα. Ακριβώς συμμετέχω σ’ αυτό το διάλογο. Και αν χρειαστεί, θα μιλήσω
και με τους 50 δημοτικούς συμβούλους».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου