KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2012


Ξεγελάστε την κούραση!
Εύκολοι τρόποι για να ξεπεράσετε ανώδυνα την κούραση που συνήθως παρουσιάζεται λίγο πριν και κατά τη διάρκεια των γιορτών.
1) Το συνηθισμένο πρόβλημα τα πρωινά του Δεκέμβρη είναι η δυσκολία να σηκωθείτε απ' το κρεβάτι σας.
Αφήστε το σώμα σας να εκτεθεί κάθε μέρα για μια ώρα το λιγότερο στο φυσικό φως της ημέρας. Ενεργοποιείται ο εγκέφαλος καθώς το φως επιδρά στον καρδιακό ρυθμό και στον κύκλο του ύπνου. Τον Δεκέμβρη ξημερώνει αργά και νυχτώνει νωρίς και οι περισσότεροι ξυπνούν πρωί για τη δουλειά. Επομένως, όταν επιστρέφουν σπίτι έχει ήδη νυχτώσει και δεν τους βλέπει καθόλου το φως της ημέρας... Άρα, είναι πολύ σημαντικό να βγείτε λιγάκι στο ήλιο, ακόμα και κατά τη διάρκεια της ημέρας στο γραφείο (για ένα σύντομο διάλειμμα). Το πρωί μόλις σηκωθείτε πιείτε αντί για τσάι ένα φρεσκοστυμμένο χυμό λεμονιού με ζεστό νερό και πολύ νερό κατά τη διάρκεια της μέρας!
2) Τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια σας εξαντλούν.
Σίγουρα, πρόκειται για μια ευχάριστη ατμόσφαιρα που ενδείκνυται για αγορές και... γύρα αλλά πολλές φορές κουραζόμαστε με τις τόσες υποχρεώσεις. Έχουμε δε την κακιά συνήθεια να φορτώνουμε όλες τις δουλειές μας και τα ψώνια λίγο πριν από τις γιορτές με συνέπεια να μας πιάνει πανικός όταν στεκόμαστε στις ουρές ή στριμωχνόμαστε για να διαλέξουμε ένα δώρο. Για να βοηθηθείτε παρκάρετε το αυτοκίνητο μακριά και πηγαίντε στα μαγαζιά με τα πόδια. Και θα κάνετε γρηγορότερα ανεβάζοντας παράλληλα τα επίπεδα ενέργειάς σας και δεν θα υποστείτε την ταλαιπωρία της αναζήτησης θέσης πάρκινγκ! Επίσης, να έχετε μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό και να προσέχετε την στάση σας όταν περιμένετε σε ουρά! Κρατήστε το κορμί σας όρθιο - σαν να κρατούσατε ένα φλυτζάνι με καφέ και δεν θέλατε να το χύσετε. Αυτό θα σας τονώσει τους μυς και θα αισθανθείτε πολύ καλύτερα.
3) Δεν έχετε την ενέργεια για να βγάλετε σε πέρας τις καθημερινές σας υποχρεώσεις.
Αν αυτό σας συμβαίνει να βάλετε αμέσως στο μυαλό σας την πιθανότητα να μην πίνετε τόσα υγρά όσα πρέπει! Και αυτό ακριβώς επιδρά στα επίπεδα της ενέργειας τα οποία και πρέπει να αυξάνετε με την κατανάλωση δυνατού πρωινού το οποίο θα σας ενυδατώνει αλλά και θα σας δυναμώνει. Φρέσκα φρούτα, φιστικοβούτυρο και γιαούρτι πρέπει να προτιμώνται. Επίσης, μην παραλείπετε το δεκατιανό σνακ!
4) Μετά από μια κουραστική μέρα στα μαγαζιά δεν έχετε όρεξη να μαγειρέψετε το μεσημεριανό γεύμα.
Αυτό που τρώμε για γεύμα έχει άμεση επίδραση στην απογευματινή μας ενέργεια. Για να διατηρήσετε τα ενεργειακά σας αποθέματα σε καλό επίπεδο οφείλετε να σταθεροποιήσετε το επίπεδο σακχάρου στον οργανισμό σας. Ένα λάθος φαγητό θα τινάξει την ενέργειά σας στον αέρα! Είναι καλό να ξέρετε ότι πρέπει να αποφεύγετε τους υδατάνθρακες που ρίχνουν την ενέργειά σας. Και όταν λέμε σωστό γεύμα τι εννοούμε; Κοτόπουλο με φακές ή σκέτα λαχανικά με φρουτοχυμό για παράδειγμα!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: