KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Η ΛΙΖΑ ΜΙΝΝΕΛΛΙ, ΕΝΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΟΥ ΛΑΜΠΕΙ ΣΤΑ 65 ΤΗΣ


Η σπάνια συνέντευξη της Liza Minnelli

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011, 13:07
H βραβευμένη με τρία Tony, ένα Emmy, δύο Χρυσές Σφαίρες, ένα Grammy και ένα Όσκαρ ερμηνεύτρια και ηθοποιός Liza Minnelli, στα 65 της χρόνια, έδωσε μια σπάνια συνέντευξη εν όψει της νέας μουσικής περιοδείας της και μίλησε για όλα, ακόμα και για την Elizabeth Taylor.

Όσον αφορά τη καριέρα της δήλωσε: «Μου αρέσει αυτό που κάνω. Γιατί να θέλω να αποσυρθώ από τη διασκέδαση; Εξάλλου, δεν έχω χάσει ακόμη την περιέργειά μου»

Η Liza Minnelli απολαμβάνει τις περιοδείες της, αλλά ποτέ δεν λείπει από το διαμέρισμά της στη Νέα Υόρκη για περισσότερο από τρεις εβδομάδες για της λείπουν τα σκυλιά της.

«Μου αρέσει η γειτονιά μου. Ο κόσμος με χαιρετάει και τους χαιρετάω κι εγώ. Θα σας πω κάτι: αν κάποιος θέλει να με καταλάβει πραγματικά, πρέπει να συναντήσει τα σκυλιά μου. Είναι ήρεμα και τρυφερά και δεν γαβγίζουν».

Έχει άραγε μετανιώσει για κάτι;: «Φυσικά. Υπάρχουν εκατοντάδες πράγματα που έχω πει και έχω κάνει, τα οποία εύχομαι να μην είχα κάνει. Προσπαθώ να ζω με τέτοιο τρόπο σήμερα ώστε να μην μετανιώνω αύριο».

Αυτή την άποψη κληρονόμησε από την φίλη της, Elizabeth Taylor , με την οποία τις ένωνε μακροχρόνια φιλία.

«Ο μπαμπάς μου, Βινσέντε Μινέλι την σκηνοθέτησε στην ταινία 'Father Of The Bride' το 1950, όταν εγώ ήμουν τεσσάρων ετών και μου φαινόταν υπέροχη. Η Ελίζαμπεθ ήταν ένα καθημερινό κορίτσι. Η πραγματικότητα είναι ότι ήταν μέρος μίας εποχής που οι σταρ του κινηματογράφου ήταν πραγματικά εργαζόμενοι ηθοποιοί. Δεν περιφέρονταν στην πόλη όλη την ημέρα. Εκείνη πήγαινε στο στούντιο. Δούλευε. Έκανε τη δουλειά της».

«Είχε τόση πολύ ενέργεια, πάντα έκανε κάτι για κάποιον. Ο Ροκ Χάντσον ήρθε μαζί μου σε ένα δείπνο προς τιμήν της. Με τράβηξε σε κάποια φάση και με ρώτησε τι του συμβαίνει και δείχνει τόσο χάλια. Της εξήγησε ότι υπήρχε μία καινούργια ασθένεια για την οποία δεν υπάρχει θεραπεία. Την επόμενη ημέρα μου τηλεφώνησε και με ρώτησε πώς λεγόταν η ασθένεια. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε ο φιλανθρωπικός οργανισμός της για το Aids, amfAR», είπε με θαυμασμό για τη φιλάνθρωπη πλευρά Elizabeth.

«Η Elizabeth είχε έντονη προσωπικότητα και αγαπούσε τη ζωή. Άλλο πρόσωπο παρουσίαζε στο κοινό και άλλο στους φίλους της. Όταν σταματούσε τη δουλειά, είχε ζωή. Αυτό είναι ένα παράδειγμα που πάντα ακολουθούσα».

Για το θάνατο της ηθοποιού, τον περασμένο Μάρτιο, η Minnelli σχολίασε: «Η Ελίζαμπεθ ήταν από εκείνους τους ανθρώπους που θα επιβίωναν τα πάντα. Ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι αυτή θα ήταν η τελευταία ασθένεια της ζωής της. Είχε γνωρίσει έναν νέο άντρα και πίστευα ότι θα τον έχει παντρευτεί. Παρόλα αυτά χαμογελώ όταν τη σκέφτομαι. Σημάδεψε το τέλος μιας εποχής. Πάντα βοηθούσε κάποιον. Ποτέ δεν παθαίνεις κατάθλιψη όταν βοηθάς. Η Elizabeth μου το έμαθε αυτό».  
zougla 

Δεν υπάρχουν σχόλια: