KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

TO KINHMA ΤΩΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ

Πήγα τυχαία σε μια συγκέντρωση  των αγανακτισμένων πολιτών στην Θεσσαλονίκη και περιφερόμενος στον τόπο του Λ.Πύργου, άκουσα πολλούς ανθρώπους με  εντελώς διαφορετικές απόψεις για την σημερινή οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα και με διαφορετικούς τρόπους επίλυσης του παραπάνω προβλήματος. 
Άλλοι ισχυρίζονταν ότι ο μόνος τρόπος  επίλυσης , είναι  η διαγραφή του χρέους, άλλοι η επαναδιαπραγμάτευση και άλλοι πιο τολμηροί και ακραίοι,  να μας πληρώνουν μια ζωή οι Ευρωπαίοι , γιατί  μας χρωστάνε πάρα πολλά. Τέλος πάντων , απόψεις ανθρώπων είναι και μάλιστα τα στόματα των ανθρώπων , δεν είναι ούτε σακιά για να τα ράψεις , ούτε λουλούδια για να τα κόψεις. Θυμήθηκα  λοιπόν για την  όλη ενεστώσα κατάσταση να σας θυμίσω κάτι που  συνέβη στον αρχαίο φιλόσοφο Σωκράτη που  ένας φίλος του , κάτι ήθελε να του μεταφέρει για ένα μαθητή του, αλλά όλα όσα ισχυριζόταν ότι ήξερε, ήταν απόρροια πολλών  απόψεων  ανθρώπων, όπως και στο κίνημα των αγανακτισμένων.

Διαβάστε το..
Ο BLOGGER
Η δοκιμασία του Σωκράτη 
Μια μέρα, εκεί που ο μεγάλος αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Σωκράτης έκανε τον περίπατο του κάπου γύρω από την Ακρόπολη, συνάντησε κάποιον γνωστό του, ο οποίος του ανακοίνωσε ότι έχει να του πει κάτι πολύ σημαντικό που άκουσε για κάποιον από τους μαθητές του.
Ο Σωκράτης του είπε ότι ήθελε, πριν του πει τι είχε να ακούσει, να κάνουν την δοκιμασία της τριπλής διύλισης, όπως την χαρακτήρισε. 
Τριπλή διύλιση? ρώτησε με απορία ο γνωστός του. 
Ναι, πριν μου πεις τι άκουσες για τον μαθητή μου θα ήθελα να κάτσουμε για ένα λεπτό  να φιλτράρουμε αυτό που θέλεις να μου πεις.
Το πρώτο φίλτρο είναι αυτό της αλήθειας.
Είσαι λοιπόν εντελώς σίγουρος ότι αυτό που πρόκειται να μου πεις ότι είναι αλήθεια; 
Ε…όχι ακριβώς, απλά το άκουσα όμως και…. 
Μάλιστα, άρα δεν έχεις ιδέα αν αυτό που θέλεις να μου πεις αν είναι αλήθεια ή ψέματα.
Τώρα ας δοκιμάσουμε το δεύτερο φίλτρο, αυτό της καλοσύνης.
Αυτό που πρόκειται να μου πεις για τον μαθητή μου είναι κάτι καλό; 
Καλό? Όχι το αντίθετο μάλλον… 
Άρα, συνέχισε ο Σωκράτης, θέλεις να μου πεις κάτι κακό για τον μαθητή μου αν και δεν είσαι καθόλου σίγουρος ότι είναι αλήθεια.
Ο γνωστός του έσκυψε το κεφάλι από ντροπή και αμηχανία.
Παρόλα αυτά, συνέχισε ο Σωκράτης, μπορείς ακόμη να περάσεις την δοκιμασία διότι υπάρχει και το τρίτο φίλτρο και αυτό είναι το φίλτρο της χρησιμότητας.
Είναι αυτό που θέλεις να μου πεις για τον μαθητή μου κάτι που μπορεί να μου φανεί χρήσιμο σε κάτι; 
Όχι δεν νομίζω… 
Άρα λοιπόν αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό, ούτε χρήσιμο, τότε γιατί θα πρέπει να το ακούσω;
 Ο γνωστός του Σωκράτη έφυγε ντροπιασμένος, έχοντας πάρει ένα καλό μάθημα…. 
Μήπως είναι καιρός να βάλουμε και εμείς αυτή την σοφή δοκιμασία του Σωκράτη στην ζωή μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: