KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΒΛΑΣΗΣ ΓΩΓΟΥΣΗΣ- Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΕΦΗΒΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


Τον γιατρό που κοντεύει πλέον τον αιώνα σε αυτή την  αφιλόξενη γή, έτυχε να τον γνωρίσω και να διακρίνω  την ευρυμάθεια του και την καλοσύνη του, επειδή σήμερα είναι  στην ίδια πολυκατοικία με τον γιό μου. Βρήκα ένα κείμενο του απο το blog-taxalia  της Θεσσαλονίκης  και με πολύ χαρά το αναδημοσιεύω. 

Γιατρέ μου να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά και η  σπιρτάδα του μυαλού σου να παραμείνει έτσι , μέχρι  τα βαθιά σου γεράματα, γιατί ακόμη πιστεύω, ότι όντως είσαι έφηβος.....

Εμείς και οι ...γύφτοι


Ένα ακόμη υπέροχο κείμενο του αιώνιου εφήβου της Θεσσαλονίκης, γιατρού, Βλάση Γωγούση


Αγαπητά ….XALIA ( τι όνομα ….κι` αυτό !!!) !

(τι όνομα γιατρέ; το καταλληλότερο όνομα για τη Θεσσαλονίκη! υπάρχει καταλληλότερο; Θα πάψει ποτέ λέτε να είνα επίκαιρο; "Τα χάλια της Θεσσαλονίκης". Μπορεί να υπάρχει τίτλος, πιό κοντά στην πραγματικότητα;)

Παρά το προκεχωρημένο της ηλικίας μου ( πλησιάζω τον…αιώνα ), δεν το βάζω κάτω.

Έτσι ,λοιπόν, δεν υπάρχει τίποτα που να συγκινεί έναν νέο άνθρωπο και να μην «αγγίζει» και μένα (μην αμφιβάλετε , κυριολεκτώ !)

Έτσι λοιπόν, γυμνάζομαι (εντατικά), βαδίζω συνεχώς, οδηγώ αυτοκίνητο, συγγράφω και αρθρογραφώ, παίρνω το καφεδάκι μου η το αναψυκτικό μου στα ωραία καφέ της Θεσσαλονίκης, εκδράμω ανελλιπώς κάθε Σαββατοκύριακο προς Χαλκιδική και γενικά ασχολούμαι με άλλα πολλά και ενδιαφέροντα. ( ναι, ναι μη χασκογελάτε, σε όλα αναφέρομαι και σ`αυτό που υπαινίσσεσθε ,ντροπή σας !).

Ανάμεσα ,λοιπόν ,στ` άλλα, είμαι χρήστης ( τι χρήστης ,πρωταγωνιστής θα έλεγα ) και του Facebook !

Σας παραθέτω λοιπόν μια σημείωση , (μια απάντηση θα ήταν το ορθότερο) που έδωσα σε δύο κυρίες –δύο «φiλες»όπως λέγονται στο Face - που έχει σχέση με τους αθίγγανους ( τους γύφτους ντέ, ας μην τα εξωραΐζουμε όλα, υποκρινόμενοι !)

Παραθέτω την απάντηση :

«Λοιπόν κορίτσια ( τρόπος του λέγειν, δηλαδή !).

Επειδή απ` ότι καταλαβαίνω η μια απ` τις δυό σας έχει γύφτικες καταβολές ( εγώ υποπτεύομαι ποια ), σας πληροφορώ ότι , μοναδική περιουσία που μου κληροδότησε ο αείμνηστος πατέρας μου Αριστείδης (γιατρός επίσης) ήταν οι γύφτοι του Ευόσμου Θεσσαλονίκης. (λέω μοναδική ,γιατί ακόμη σε σπίτι με ενοίκιο μένω !)

Η επιτροπή της πολυκατοικίας , λοιπόν, (Εγνατία 30, όπου νοίκιαζα σπίτι και ιατρείο-μαζί- τότε ) , μου θυροκολλούσε ένα χαρτί πάντα (μετά τη λήξη της γενικής συνέλευσης ) που έγραφε το ευγενικό μήνυμα : «παρ` τους γύφτους σου και φύγε !»

( κι` αυτοί οι αθεόφοβοι - οι γύφτοι εννοώ -,έφερναν έναν άρρωστο να εξετάσω (δωρεάν ,εννοείται) και τον συνόδευαν 30 έως 60, συνήθως …συγγενείς, γνωστοί, γείτονες και φίλοι από άλλες ….πόλεις!, κατασκηνώνοντας από το απέναντι πεζοδρόμιο, μέχρι την ταράτσα!.)

Και για να σοβαρολογήσω :

Αγαπώ τους γύφτους ,όπως είναι , γι` αυτό που είναι και γιατί –παρά τη φτώχεια τους - ήρθαν μια φορά που γιόρταζα ( 11 Φεβρουαρίου-εσείς πάντα το ξεχνάτε ) και μου χάρισαν μια κουρελού , που μέχρι σήμερα την έχω κρεμασμένη στον τοίχο του γραφείου μου.

Φιλάκια, Βλάσης »

Ε, λοιπόν αξιότιμοι διαχειρισταί των……XALIΩN !!

Στη μακροχρόνια διαδρομή μου , έχω γνωρίσει κόσμο και κοσμάκη ,όπως απλούς θνητούς αλλά και διακεκριμμένες «προσωπικότητες» του επιστημονικού, του επαγγελματικού, του επιχειρηματικού, του καλλιτεχνικού, του δικαστικού και του πολιτικού κόσμου.

Με το χέρι στην καρδιά σας διαβεβαιώνω πως ανάμεσα σ`αυτούς υπάρχουν άτομα -και όχι λίγα -που στην αξιολόγησή τους , τους βάζω παρασάγγας πίσω από τους συμπαθέστατους γύφτους!

Αυτά , με την αγάπη μου, Βλάσης 

Δεν υπάρχουν σχόλια: