KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO
- ΔΕΔΙΔΗΣ Ν. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
- Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
- Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
- ΑΡΘΡΑ--
- ΕΛΛΑΔΑ--
- ΥΦΗΛΙΟΣ--
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
- ΑΠΟΨΕΙΣ--
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
- ΠΑΙΔΕΙΑ--
- ΙΣΤΟΡΙΑ--
- ΜΟΥΣΙΚΗ--
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
- ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
- Μ.Μ.Ε--
- ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
- BLOGS--
- ΔΙΑΦΟΡΑ--
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
- ΥΓΕΙΑ
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Τετάρτη 18 Απριλίου 2012
Η ΙΟΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΣΠΡΑΓΙΑ, ΑΦΗΣΕ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ
Aνασφάλιστα οχήματα
τελευταία διετία - έχουν φτάσει το ένα εκατομμύριο -, λόγω της οικονομικής αδυναμίας πολλών ιδιοκτητών να πληρώσουν την - υποχρεωτική από το νόμο - κάλυψη.
Η κατάσταση αυτή, σε συνδυασμό με την «κομπίνα», που κάνουν πολλοί οδηγοί σε συνεργασία με τους ασφαλιστές τους (δηλαδή να παρουσιάζουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο υπογεγραμμένο νωρίτερα από την ημερομηνία, που τρακάρουν ανασφάλιστοι), οδηγεί τις ελεγκτικές αρχές να επεξεργάζονται σενάρια για επιβολή αυστηρότατων ποινών στους παραβάτες. Τι εξετάζεται;
Όσοι ιδιοκτήτες Ι.Χ. εντοπιστούν ότι δεν έχουν ασφαλίσει το όχημά τους, θα πληρώνουν παράβολο 250 ευρώ, και θα πρέπει να προχωρήσουν στη σύναψη ασφαλιστήριου συμβολαίου σε εταιρία της επιλογής τους μέσα σε 8 ημέρες.
Αυτοί, που δεν θα συμμορφωθούν μέσα στο οκταήμερο, θα τιμωρούνται στη συνέχεια με επιπλέον χρηματικό πρόστιμο, αφαίρεση πινακίδων, διπλώματος και άδειας κυκλοφορίας για 10 ημέρες.
Κι αν κάποιοι επιλέξουν να μην επιστρέψουν στην αστυνομία το αργότερο εντός εικοσαήμερου με το σήμα ασφάλισης στα χέρια τους για να παραλάβουν άδεια, δίπλωμα και πινακίδες, οι πινακίδες τους θα αποστέλλονται προς φύλαξη στην αρμόδια δημόσια αρχή.
Πώς, όμως, θα εντοπιστούν τα ανασφάλιστα οχήματα;
Θα δημιουργηθεί μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων, που θα συγκεντρώνει και θα διασταυρώνει στοιχεία από τα αρχεία, τα οποία τηρούν το Κέντρο Πληροφοριών όπου είναι καταγεγραμμένα όλα τα ασφαλισμένα οχήματα, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, όπου είναι καταγεγραμμένα όλα τα κυκλοφορούντα οχήματα και κάθε άλλη υπηρεσία ή φορέας ο οποίος έχει αρμοδιότητα να εκδίδει άδειες αυτοκινήτων.
Μόλις η βάση δεδομένων αρχίσει να λειτουργεί, το ΚΕΠΥΟ θα ξεκινήσει την αποστολή επιστολών, βάσει των οποίων θα δίνονται οι προθεσμίες, που αναφέραμε.
Από την πλευρά της, η ασφαλιστική θα καταβάλλει το παράβολο στο Δημόσιο (που θα έχει εισπράξει από τον πελάτη της) και θα ενημερώνει το Κέντρο Πληροφοριών για κάθε ανασφάλιστο όχημα το οποίο θα αποκτά σήμα ασφάλισης.
Εκτιμάται ότι αυτό το μέτρο μπορεί να αποφέρει πάνω από 250 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο στις ασφαλιστικές εταιρίες, ενώ και το Δημόσιο θα εισπράττει από τα παράβολα και τους φόρους επί των ασφαλίστρων και των κερδών του κλάδου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου