KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δευτέρα, 30 Απριλίου 2012

ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ


Έχει έλθει στα χέρια μου , μέσω των παιδιών μου που φοιτούν στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο Προχώματος , ένα κείμενο που προτρέπει τους γονείς να προσυπογράψουν για  την αποχή των παιδιών απο τα μαθήματα την ώρα που ο Δήμαρχος του δήμου Χαλκηδόνας μαζί με τους άλλους δημάρχους της χώρας προσπαθεί να πείσει την υπουργό παιδείας οτι τα σχολεία μας είναι το κέντρο των κοινωνιών μας και λειτουργούν τόσο καλά που καμμιά αλλαγή δεν επιτρέπεται γιατί όλα λειτυργούν τόσο καλά . Σέβομαι τα όργανά μας αλλά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε αν απαντάμε ως γονείς ή ως απλοί  πολίτες των κοινωνιών μας  . Διαβάζοντας το κείμενο  δεν μπορώ να ξεχωρίσω την κυρίαρχη ιδιότητα. Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη για τα πενιχρά οικονομικά του δήμου και την δυνατότητα να χρηματοδοτήσει την  λειτουργία των σχολείων. Όμως μέχρι εκεί το καταλαβαίνω. Να βοηθήσουμε τον δήμαρχό μας να απαιτήσει περισσότερα χρήματα για την λειτουργία των σχολείων . όλων των σχολείων , για όλα τα παιδιά.Γνωρίζουμε όμως πολύ καλά οτι το εκπαιδευτικό μας σύστημα νοσεί .Αυτό που μέχρι τώρα έχουμε είναι ένα σάπιο πράγμα που το μόνο που κάνει είναι να ευννοεί την παραπαιδεία. Ένα σύστημα που εχει επικριθεί απο πολλούς ειδικούς και έχουμε πληρώσει όλοι μας.Γνωρίζουμε πολύ καλά οτι η η εισαγωγή στις καλές πανεπιστημιακές σχολές δεν έχει να κάνει με το σχολείο τόσο που φοιτεί ο μαθητής , όσο στην ομάδα και την εμπειρία  των επαιδευτικών που θα αναλάβουν την προετοιμασία του.  Γνωρίζουν πολύ καλά οι γονείς που έστειλαν παιδιά στο πανεπιστήμιο πόσο πλήρωσαν γιαυτό. 7000 ευρώ  περίπου το κόστος των αγγλικών όταν τα παιδιά μας απο την τετάρτη δημοτικού κάνουν αγγλικά . Σε καμμιά χώρα της Ευρώπης δεν συμβαίνει αυτό.  Έχουμε οι ίδιοι στην πράξη ακυρώσει την λειτουργία του  ολοήμερου σχολείου γιατί θεωρούσαμε οτι ,  οτι παρεχόμενο στον χρόνο του απογευματινού σχολείου ειναι υποδεέστερο ατού που πληρώναμε σε ιδιωτικά φροντιστήρια. Και όλα τα προγράμματα ελλείψει μαθητών δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν. Βέβαια και η μουσική και η ζωγραφική και τα αγγλικά αν εμείς το διεκδικούσαμε θα μπορούσαν να γίνουν πολύ καλύτερα στα πλαίσια του σχολείου. Προδικάσαμε την κακή λειτουργία τους και τα αποτελειώσαμε.
 Τώρα   είμαστε μπροστά σε μία προσπάθεα του υπουργείου να αλλάξει κάτι σε αυτό το γυμνάσιο και λύκειο που όλοι γνωρίζουμε. Θα αποφανθούμε εμείς για την ορθότητα η όχι του εγχειρήματος?
 Δεν υπάρχουν επιστημονικοί συνεργάτες του υπουργείου ώστε να σχεδιάσουν ένα καλύτερο σύστημα? Και αν αυτό  απαιτεί μεταφορά μαθητών σε μεγαλύτερες σχολικές μονάδες εμείς θα πούμε όχι? Πως θα κρίνουμε την ανεπάρκεια η όχι του προτεινόμενου συστήματος? Εκπαιδευτικοί που έχουν επισκευτεί σχολεία της Ευρώπης λένε οτι εκεί τα μεγάλα σχολεία είναι σε λειτουργία απο πολλά χρόνια . Και όχι με μεταφορά μαθητών 10 και 15  χιλιόμετρα που προτείνει το Ελληνικό υπουργείο , αλλά 45 χιλιόμετρα. Αν πρόκειται για το καλό των παιδιών μας θα πούμε όχι?
 Αν θα πρέπει να κάνουμε οικονομία στην λειτουργία των σχολείων μας δεν θα πρέπει να το κάνει ο δήμος μας?
 Στο Πρόχωμα το δημοτικό σχολείο μπήκε σε  ένα επιδοτούμενο  πρόγραμμα για πράσινα σχολεία το οποίο κόστισε στον τότε δήμο περίπου 8000 ευρώ. Άλλη τόση ήταν η επιδότησή που πήρε  απο το υπουργείο Αιγαίου. 
Φώτης Κυριακίδης
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: