KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO
- ΔΕΔΙΔΗΣ Ν. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
- Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
- Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
- ΑΡΘΡΑ--
- ΕΛΛΑΔΑ--
- ΥΦΗΛΙΟΣ--
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
- ΑΠΟΨΕΙΣ--
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
- ΠΑΙΔΕΙΑ--
- ΙΣΤΟΡΙΑ--
- ΜΟΥΣΙΚΗ--
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
- ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
- Μ.Μ.Ε--
- ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
- BLOGS--
- ΔΙΑΦΟΡΑ--
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
- ΥΓΕΙΑ
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Σάββατο 7 Μαΐου 2011
ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΑΛΟΓΙΣΤΗ ΣΠΑΤΑΛΗ
- Η κρίση νοικοκυρεύει τους Έλληνες
Μια σειρά από καλές καθημερινές συνήθειες που αφορούν στην υγεία τους, αλλά και στην ορθότερη διαχείριση των οικονομικών τους, υιοθετούν τους τελευταίους μήνες όλο και περισσότεροι Έλληνες, ως αποτέλεσμα της οικονομικής στενότητας.
Ακόμα και οι πιο φανατικοί χρήστες του αυτοκινήτου επιλέγουν όλο και πιο συχνά τις μετακινήσεις με τα πόδια ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς, οι καπνιστές περιορίζουν τον ρυθμό που καπνίζουν, ενώ οι μανιώδεις καταναλωτές έχουν εγκαταλείψει προ πολλού τις αγοραστικές πολυτέλειες του παρελθόντος, και χρησιμοποιούν για τα ψώνια τους μόνο μετρητά.
Την ίδια στιγμή κερδίζουν έδαφος τα ηλεκτρονικά sites προσφορών, τα οποία παρέχουν στους επισκέπτες τους τεράστια ποικιλία προϊόντων ή υπηρεσιών σε άκρως συμφέρουσες τιμές.
Όπως κατέγραψε η έρευνα του «Αδέσμευτου Τύπου», οι Έλληνες ψωνίζουν μόνο τα άκρως απαραίτητα. Για παράδειγμα παλαιότερα κάποιος έπαιρνε δύο κιλά μπανάνες, ενώ σήμερα θα πάρει 3-4 μπανάνες, και αυτές μόνο για τα παιδιά.
Ακόμα και οι φανατικοί λάτρεις του γρήγορου φαγητού, τελευταία αλλάζουν συνήθειες και επιλέγουν το σπιτικό.
Οι νοστιμιές της μαμάς μεταφέρονται πλέον και στη δουλειά με τάπερ, ενώ την ίδια στιγμή σημαντική πτώση καταγράφεται στις παραγγελίες που δέχονται καθημερινά τα εστιατόρια που κάνουν delivery.
Ανάμνηση για πολλούς καταναλωτές αποτελεί πλέον και το πλαστικό χρήμα. Μπορεί μέχρι και πριν από ένα χρόνο οι περισσότεροι συμπολίτες μας να έκαναν τις αγορές τους χρησιμοποιώντας πιστωτικές κάρτες, σήμερα όμως ψωνίζουν μόνο με μετρητά.
Στις απολύτως απαραίτητες περιορίζει σταδιακά ο Έλληνας τις μετακινήσεις του με το αυτοκίνητο. Η ανεξέλεγκτη άνοδος της τιμής της αμόλυβδης, η οποία «τρέχει» ολοταχώς προς τα 2 ευρώ το λίτρο, φαίνεται ότι έχει κάνει τον Έλληνα οδηγό να αφήσει την παλιά συνήθεια του «φουλαρίσματος». «Δεν υπάρχει πλέον πελάτης που να βάζει 50 ή 60 ευρώ βενζίνη. Αν μας τύχει κάποιος κάνουμε τον σταυρό μας», λέει ιδιοκτήτης βενζινάδικου στην εφημερίδα.
τέλος, με μεγάλη συχνότητα εμφανίζονται τους τελευταίους μήνες στο ελληνικό Διαδίκτυο νέες ιστοσελίδες προσφορών. Μέσα από αυτές, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε εκατοντάδες προσφορές που αφορούν μια ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, από προϊόντα ένδυσης μέχρι τους τομείς της διασκέδασης, των διακοπών και της αισθητικής περιποίησης.
Ακόμα και οι πιο φανατικοί χρήστες του αυτοκινήτου επιλέγουν όλο και πιο συχνά τις μετακινήσεις με τα πόδια ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς, οι καπνιστές περιορίζουν τον ρυθμό που καπνίζουν, ενώ οι μανιώδεις καταναλωτές έχουν εγκαταλείψει προ πολλού τις αγοραστικές πολυτέλειες του παρελθόντος, και χρησιμοποιούν για τα ψώνια τους μόνο μετρητά.
Την ίδια στιγμή κερδίζουν έδαφος τα ηλεκτρονικά sites προσφορών, τα οποία παρέχουν στους επισκέπτες τους τεράστια ποικιλία προϊόντων ή υπηρεσιών σε άκρως συμφέρουσες τιμές.
Όπως κατέγραψε η έρευνα του «Αδέσμευτου Τύπου», οι Έλληνες ψωνίζουν μόνο τα άκρως απαραίτητα. Για παράδειγμα παλαιότερα κάποιος έπαιρνε δύο κιλά μπανάνες, ενώ σήμερα θα πάρει 3-4 μπανάνες, και αυτές μόνο για τα παιδιά.
Ακόμα και οι φανατικοί λάτρεις του γρήγορου φαγητού, τελευταία αλλάζουν συνήθειες και επιλέγουν το σπιτικό.
Οι νοστιμιές της μαμάς μεταφέρονται πλέον και στη δουλειά με τάπερ, ενώ την ίδια στιγμή σημαντική πτώση καταγράφεται στις παραγγελίες που δέχονται καθημερινά τα εστιατόρια που κάνουν delivery.
Ανάμνηση για πολλούς καταναλωτές αποτελεί πλέον και το πλαστικό χρήμα. Μπορεί μέχρι και πριν από ένα χρόνο οι περισσότεροι συμπολίτες μας να έκαναν τις αγορές τους χρησιμοποιώντας πιστωτικές κάρτες, σήμερα όμως ψωνίζουν μόνο με μετρητά.
Στις απολύτως απαραίτητες περιορίζει σταδιακά ο Έλληνας τις μετακινήσεις του με το αυτοκίνητο. Η ανεξέλεγκτη άνοδος της τιμής της αμόλυβδης, η οποία «τρέχει» ολοταχώς προς τα 2 ευρώ το λίτρο, φαίνεται ότι έχει κάνει τον Έλληνα οδηγό να αφήσει την παλιά συνήθεια του «φουλαρίσματος». «Δεν υπάρχει πλέον πελάτης που να βάζει 50 ή 60 ευρώ βενζίνη. Αν μας τύχει κάποιος κάνουμε τον σταυρό μας», λέει ιδιοκτήτης βενζινάδικου στην εφημερίδα.
τέλος, με μεγάλη συχνότητα εμφανίζονται τους τελευταίους μήνες στο ελληνικό Διαδίκτυο νέες ιστοσελίδες προσφορών. Μέσα από αυτές, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε εκατοντάδες προσφορές που αφορούν μια ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, από προϊόντα ένδυσης μέχρι τους τομείς της διασκέδασης, των διακοπών και της αισθητικής περιποίησης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου