KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO
- ΔΕΔΙΔΗΣ Ν. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
- Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
- Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
- ΑΡΘΡΑ--
- ΕΛΛΑΔΑ--
- ΥΦΗΛΙΟΣ--
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
- ΑΠΟΨΕΙΣ--
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
- ΠΑΙΔΕΙΑ--
- ΙΣΤΟΡΙΑ--
- ΜΟΥΣΙΚΗ--
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
- ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
- Μ.Μ.Ε--
- ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
- BLOGS--
- ΔΙΑΦΟΡΑ--
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
- ΥΓΕΙΑ
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011
ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ- Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Από αύριο και για 15 παραστάσεις μεταφέρεται στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης μια από τις πλέον επιτυχημένες μουσικές παραστάσεις με θέμα τη ζωή και την πορεία της Μαρινέλλας και τίτλο «Μαρινέλλα- Το μιούζικαλ».
Η παράσταση διατρέχει τις δεκαετίες από το ’50 μέχρι σήμερα παρουσιάζοντας τη διαδρομή της Μαρινέλλας, με πρωταγωνίστρια την ίδια την καλλιτέχνιδα.
Συγγραφικό εύρημα των συγγραφέων της παράστασης Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου αποτέλεσε η τοποθέτηση δίπλα στην ιστορία της Μαρινέλλας, των παράλληλων ιστοριών δύο φανταστικών προσώπων, της Ειρήνης από την επαρχία (την υποδύεται η Ευαγγελία Μουμούρη) και της Μαρίας από την Αθήνα (Τζένη Μπότση). Οι ιστορίες της Ειρήνης και της Μαρίας συμπλέκονται με την πορεία της Μαρινέλλας, ενώ οι σημαντικότερες μουσικές επιτυχίες της ερμηνεύτριας γίνονται ορόσημα για τη ζωή των δύο άλλων γυναικών.
«Σταθήκαμε στις επικεφαλίδες της ζωής της Μαρινέλλας, δεν έχει νόημα το θέατρο να γίνει αδιάκριτο, μεσημεριανάδικο, και γίναμε αδιάκριτοι στη ζωή των δύο άλλων, φανταστικών γυναικών», υπογράμμισε ο Μιχάλης Ρέππας σε σχετική συνέντευξη τύπου. Χαρακτήρισε δε τη Μαρινέλλα μια «αρχετυπική μορφή θηλυκότητας». «Πολλές είναι οι τραγουδίστριες με υπέροχη φωνή και τραγούδια που αφορούν τον κόσμο. Η Μαρινέλλα είχε κάτι παραπάνω, ήταν μια αρχετυπική μορφή θηλυκότητας από το ’70 και μετά», είπε.
Ο σκηνοθέτης της παράστασης, Σταμάτης Φασουλής, διευκρίνισε: «Αποφύγαμε στην παράσταση να ξεκινάει το μιούζικαλ εκεί που σταματάει η δράση. Θέλαμε το κάθε τραγούδι να το φέρνει η ίδια η πρόζα».
Στην παράσταση εμφανίζονται, επίσης, οι Λάμπης Λιβιεράτος και Αντώνης Λουδάρος, πλαισιωμένοι από δώδεκα ακόμα ηθοποιούς και χορευτές. Τα τραγούδια ερμηνεύουν ζωντανά επί σκηνής επτά μουσικοί.
Η παράσταση διατρέχει τις δεκαετίες από το ’50 μέχρι σήμερα παρουσιάζοντας τη διαδρομή της Μαρινέλλας, με πρωταγωνίστρια την ίδια την καλλιτέχνιδα.
Συγγραφικό εύρημα των συγγραφέων της παράστασης Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου αποτέλεσε η τοποθέτηση δίπλα στην ιστορία της Μαρινέλλας, των παράλληλων ιστοριών δύο φανταστικών προσώπων, της Ειρήνης από την επαρχία (την υποδύεται η Ευαγγελία Μουμούρη) και της Μαρίας από την Αθήνα (Τζένη Μπότση). Οι ιστορίες της Ειρήνης και της Μαρίας συμπλέκονται με την πορεία της Μαρινέλλας, ενώ οι σημαντικότερες μουσικές επιτυχίες της ερμηνεύτριας γίνονται ορόσημα για τη ζωή των δύο άλλων γυναικών.
«Σταθήκαμε στις επικεφαλίδες της ζωής της Μαρινέλλας, δεν έχει νόημα το θέατρο να γίνει αδιάκριτο, μεσημεριανάδικο, και γίναμε αδιάκριτοι στη ζωή των δύο άλλων, φανταστικών γυναικών», υπογράμμισε ο Μιχάλης Ρέππας σε σχετική συνέντευξη τύπου. Χαρακτήρισε δε τη Μαρινέλλα μια «αρχετυπική μορφή θηλυκότητας». «Πολλές είναι οι τραγουδίστριες με υπέροχη φωνή και τραγούδια που αφορούν τον κόσμο. Η Μαρινέλλα είχε κάτι παραπάνω, ήταν μια αρχετυπική μορφή θηλυκότητας από το ’70 και μετά», είπε.
Ο σκηνοθέτης της παράστασης, Σταμάτης Φασουλής, διευκρίνισε: «Αποφύγαμε στην παράσταση να ξεκινάει το μιούζικαλ εκεί που σταματάει η δράση. Θέλαμε το κάθε τραγούδι να το φέρνει η ίδια η πρόζα».
Στην παράσταση εμφανίζονται, επίσης, οι Λάμπης Λιβιεράτος και Αντώνης Λουδάρος, πλαισιωμένοι από δώδεκα ακόμα ηθοποιούς και χορευτές. Τα τραγούδια ερμηνεύουν ζωντανά επί σκηνής επτά μουσικοί.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου