KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO
- ΔΕΔΙΔΗΣ Ν. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
- Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
- Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
- ΑΡΘΡΑ--
- ΕΛΛΑΔΑ--
- ΥΦΗΛΙΟΣ--
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
- ΑΠΟΨΕΙΣ--
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
- ΠΑΙΔΕΙΑ--
- ΙΣΤΟΡΙΑ--
- ΜΟΥΣΙΚΗ--
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
- ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
- Μ.Μ.Ε--
- ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
- BLOGS--
- ΔΙΑΦΟΡΑ--
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
- ΥΓΕΙΑ
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΘΗΣ
Η Μέθη και τα αποτελέσματα της, στην οδήγηση τις περισσότερες φορές, είναι οδυνηρά.βάσει στατιστικών στοιχείων που συλλέγονται από τα Τμήματα Οδικού Τροχαίου Ατυχήματος[το γνωστό ΤΟΤΑ]. Το 37& των οδικών τροχαίων ατυχημάτων , υπόψη όμως όχι με υλικές μόνο ζημίες, αλλά με τραυματισμούς, και θανάτους, οφείλεται στο αλκοόλ.
Ένα απλό παράδειγμα, θα σας πείσει πόσο το αλκοόλ, επηρεάζει την οδήγηση. Από την στιγμή που ένας οδηγός, οδηγεί το αυτοκίνητο του ή οποιοδήποτε άλλο τροχαίο μέσο και αντιληφθεί τον κίνδυνο προξένησης ατυχήματος, απαιτείται ένας χρόνος απειροελάχιστος, προκειμένου ο εγκέφαλος να το συνειδητοποιήσει και να δώσει εντολή στο πόδι μας , προκειμένου να φρενάρει ή να προβεί σε οποιαδήποτε άλλη αποφευκτική ενέργεια, προκειμένου να αποφύγει τον κίνδυνο.
Ο χρόνος αυτός σε νορμάλ καταστάσεις, προσμετράται σε 5/10 του δευτερολέπτου ή σε καταστάσεις υπερηλίκων το πολύ σε 8/10 του δευτερολέπτου.
Διαβάστε τώρα και το αυταπόδεικτο . αλλά οδυνηρό για αυτόν που ήπιε αλκοόλ, ή ακόμη οδυνηρό για τους άλλους που εμπλέκονται σε ένα ατύχημα και δεν φταίνε στην ουσία.
Ο χρόνος αυτός πουν χρειάζεται ένας νορμάλ άνθρωπος για να αντιδράσει , σε ένα μεθυσμένο, είναι τριπλάσιος στις καλύτερες περιπτώσεις και στις χειρότερες πενταπλάσιος. Οπότε, άλλο μισό δευτερόλεπτο και άλλο πέντε δευτερόλεπτα, ο χρόνος αντίδρασης.
Θα μου πείτε τι έγινε. Έγινε κάτι πολύ σοβαρό. Διαβάστε το παράδειγμα.
Εάν τρέχω με ταχύτητα 70 χιλιομέτρων και έχω ένα αυτοκίνητο καλοδιατηρημένο με ελαστικά όχι φθαρμένα και δεν έχω πιεί και εφόσον ο συντελεστής του δρόμου σε ότι αφορά την τριβή στην άσφαλτο, δεν ξεπερνά ένα μαθηματικό τύπο του 0,70, τότε απαιτείται τροχοπέδη από 12 έως 17 μέτρα, προκειμένου το αυτοκίνητο να ακινητοποιηθεί.
Τι γίνεται όμως σε περίπτωση μέθης.
Με τις ίδιες συνθήκες που σας ανέφερα πιό πάνω , με το ίδιο αυτοκίνητο, στον ίδιο δρόμο και με την ίδια ταχύτητα, επειδή ο χρόνος αντίδρασης πενταπλασιάζεται, πενταπλασιάζεται και το μήκος τροχοπεδήσεως, δηλαδή εκεί που θα θέλαμε 10 έως 16 μέτρα να ακινητοποιήσουμε το όχημα, εδώ θα χρειασθούμε τουλάχιστον 50 με 60 μέτρα φρενάρισμα, γιατί ακριβώς ο χρόνος αντίδρασης που είναι ο χρόνος που θα χρειασθεί-όπως σας εξήγησα παραπάνω-, να δώσει εντολή ο εγκέφαλος και να πατήσει το πόδι μας φρένο, είναι πενταπλάσιος.
ΟΠΟΤΕ Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΑΝΑΠΟΤΡΕΠΤΟ.
Είχα την τύχη να εργασθώ στο οδικό τροχαίο ατύχημα σχεδόν μια δεκαετία και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα, [δύο ετών], παρηκολούθησα μια σχολή Τροχαίας στην Αθήνα, που ανέλυε όλα αυτά που προαναφέρω.Μετά σε πλήθος προανακρίσεων σε οδικά τροχαία ατυχήματα και μάλιστα θανατηφόρα, κατάλαβα αυτή την μικρή διαφορά του χρόνου, που κυρίως προσμετράται αρνητικά ή θετικά, εάν ο οδηγός δεν πίνει κατά την οδήγηση, ή καταναλώσει αλκοόλ.
Πολλοί θεωρούμε ότι ένα ποτήρι μπύρα ή οτιδήποτε άλλο ποτό, δεν είναι αρκετό να επηρεάσει την οδήγηση μας.
ΑΥΤΑΠΑΤΑΣΘΕ ΟΙΚΤΡΑ ΚΑΙ ΠΟΤΑΠΑ.
Η αλκοόλη στο αίμα μας, απορροφάται πολύ αργά, με αποτέλεσμα να δρά από μόνη της, ανασταλτικά, στην ανθρώπινη ικανότητα για αντίδραση σε κάθε τί.
Παρατηρείστε ένα μεθυσμένο. Τα λόγια του, οι κινήσεις του, ακόμη και το στρέψιμο του βλέμματος του, είναι τόσο αργά και χωρίς φυσική συνέπεια, που σε έναν νορμάλ άνθρωπο, δεν είναι δύσκολο να το διαπιστώσει , από την πρώτη ματιά.
Αυτό κυρίως είναι και το αίτιο στο αιτιατό του ατυχήματος. Λόγω της αργής απορρόφησης, ο επηρεασμός στις ενέργειες μας, είναι καθολικός και για μεγάλο διάστημα.
Συνήθως εάν το παρατηρήσατε, σε μοτέλ της εθνικής οδού, εκεί όπου σταματούν τα φορτηγά με τους οδηγούς τους, επειδή οι οδηγοί των επαγγελματικών αυτών οχημάτων, γνωρίζουν τα αποτελέσματα του αλκοόλ, στην οδήγηση, όταν πίνουν κανένα ποτηράκι, αμέσως τότε ζητούν από το κατάστημα , να τους σερβίρει χαλβά, ή κάτι το γλυκό.
Αυτό γίνεται , γιατί έχει και επιστημονική τεκμηρίωση. Η γλυκόζη που εμπεριέχεται μέσα στον χαλβά, ή σε οτιδήποτε γλυκό που καταναλώνεται, όταν θα φαγωθεί και θα έλθει σε επαφή, μέσα στο στομάχι μας, με την αλκοόλη , που καταναλώσαμε πρόσφατα, δημιουργούν μια χημική-ας πούμε- αντίδραση, με αποτέλεσμα η γλυκόζη να απορροφά την αλκοόλη, και έτσι η αντίδραση της αλκοόλης στο αίμα μας, να είναι πιο προσιτή και πιο γρήγορη.
Μάλιστα δε εάν θελήσουμε να μετρήσουμε το ποσοστό αλκοόλης στο αίμα μας, μετά απο μια τέτοια ενέργεια, θα είναι πολύ πιό χαμηλότερο σε μιλιγκράμ και δεν θα αγγίζει, ούτε το 0,13 του όλου διαγράμματος , που χρησιμοποιείται για την ένδειξη, ή την απόδειξη , εάν είμαστε μεθυσμένοι και επομένως ανίκανοι να οδηγήσουμε, ή νορμάλ και δεν έχουμε κανένα κίνδυνο, προξένησης οδικού τροχαίου ατυχήματος.
Πολύ σωστά ακόμη και οι ασφαλιστικές Εταιρίες, αυτές που ασφαλίζουν οχήματα και οδηγό, απέναντι στην πρόκληση ενός τροχαίου ατυχήματος, με ανάλογα αποτελέσματα, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ.
Εν κατακλείδι λοιπόν, σας παρακαλώ και σας προτρέπω, όταν οδηγείτε, ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ , μην ΠΊΝΕΤΕ ΑΛΚΟΌΛ. Είναι θανατηφόρο. Τουλάχιστον αυτό , μου δίδαξε η πολυετής πείρα μου, απασχολούμενος με το οδικό τροχαίο ατύχημα.
ΔΕΔΙΔΗΣ Ν ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου