KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013

Έβαλε λαδολέμονο σε κεραμικά μπουκάλια και δεν προλαβαίνει να κάνει εξαγωγές

  • 2935
     
giannis300_0-413x600Πολλοί Έλληνες διαπρέπουν στο εξωτερικό με απλές και καινοτόμες ιδέες. Ένας από αυτούς είναι και ο 29χρονος Γιάννης Ανδρεαδάκης που έκανε το λαδολέμονο γνωστό στη Γερμανία.
Το «δεξί χέρι» της νοικοκυράς που τιμάται δεόντως στη ελληνική κουζίνα μπήκε σε κεραμικό μπουκάλι και εξάγεται σε τόνους τα τελευταία δύο χρόνια στην Γερμανία. Εκτός από το λάδι και το λεμόνι στα συστατικά περιλαμβάνονται: θυμάρι, δενδρολίβανο, ρίγανη, πάπρικα και σκόρδο. Οι Γερμανοί συγκεκριμένα προτιμούν το ελαιόλαδο με άρωμα λεμονιού, οι νότιες χώρες το ελαιόλαδο με ρίγανη, θυμάρι και δενδρολίβανο και οι βόρειες χώρες λατρεύουν το ελαιόλαδο με σκόρδο και πάπρικα.

Το πώς προέκυψε η συγκεκριμένη επιχειρηματική ιδέα το εξηγεί ο Γιάννης Ανδρεαδάκης στο MadeinCreta.gr που αν και σπούδασε οικονομικά αποφάσισε να ακολουθήσει τα χνάρια του πατέρα του στην εταιρεία τυποποίησης και εμπορίας ελαιόλαδου που είχε στήσει. H ιδέα προέκυψε πριν από 6 χρόνια κατά τη διάρκεια επίσκεψής του σε μία διεθνή έκθεση ελαιόλαδου. «Παρατήρησα ένα λάδι από την Τοσκάνη που ήταν διαυγέστατο αλλά δεν είχε γεύση ελαιολάδου αλλά λεμονιού. Οι Ιταλοί σε αυτά είναι πρωτοπόροι, άλλωστε, κι αυτό το ξέρουν όσοι ασχολούνται με το χώρο. Η ιδέα του μου άρεσε και σκέφτηκα ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε και εμείς το ίδιο. Μερικά χρόνια μετά το επιχειρήσαμε για να αυξήσουμε και τους κωδικούς μας στην Κρητίδα (Critida)».
Στη συνέχεια λέει ότι αν και οι πωλήσεις πήγαιναν καλά (συνολικά διακινούσαν 240 τόνους έξτρα παρθένου ελαιόλαδου εκ των οποίων οι 60 τόνοι ήταν βιολογικοί) σκέφτηκαν ότι για να σταθούνε στην αγορά και τον ανταγωνισμό, έπρεπε να βρούνε νέα προϊόντα χωρίς να ξεφύγουνε από το αντικείμενο τους. Έτσι προέκυψε η τυποποίηση αρωματικού λαδιού: «με άρωμα Κρήτης» όπως λέει ο ίδιος χαρακτηριστικά.
«Όλα τα αρωματικά φυτά που χρησιμοποιούμε προέρχονται από την Κρήτη, είναι πιστοποιημένα και τα προμηθευόμαστε από την εταιρία Ίνατος. Σε όλα τα προϊόντα που έχουν βότανα, το ελαιόλαδο είναι σε ποσοστό 96% και τα βότανα σε ποσοστό 4%».
Πάντως η εταιρεία του βοηθάει τους παραγωγούς της Κρήτης μιας και συνεργάζεται με πολλούς από αυτούς για την προμήθεια ελαιόλαδου και λεμονιών.
Μόνο στην Γερμανία μέσα σε μία σεζόν έφυγαν 8 τόνοι έξτρα παρθένου και βιολογικού ελαιόλαδου με άρωμα λεμόνι και η συσκευασία από τα 250ml (απλό μπουκάλι) έγινε 500ml λόγω της μεγάλης ζήτησης.
Εξαγωγές αρωματικού ελαιόλαδου γίνονται στον Καναδά, Ντουμπάι, Βραζιλία, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία, Ρωσία και Γερμανία. Η κάθε χώρα επιλέγει πιο συγκεκριμένο ελαιόλαδο θέλει με βάση τις διατροφικές της συνήθειες.
Ο 29χρονος δεν κρύβει ότι ούτε ο ίδιος δεν περίμενε να πάει τόσο καλά με την πρώτη στην αγορά της Γερμανίας. Όσον αφορά στην οικονομική στρατηγική της εταιρείας προτιμήθηκαν οι μεγάλες ποσότητες και οι λογικές τιμές και όχι το αντίστροφο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: