KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Α ΡΕ ΓΕΙΤΟΝΑ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ, ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ


   ΒΡΕ.....…ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝΕ οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ, εκτός ΕΑΝ….

του Βλάση Γωγούση
( Θεατρικό έργο εις πράξεις δύο !)
ΠΡΑΞΗ Α!
Καθισμένος στον Η/Υ μου, «σερφάρω» ακούγοντας ταυτόχρονα την φλύαρη T.V. που κελαηδάει στο διπλανό δωμάτιο !
¨Όπως καταλαβαίνεις , φίλε αναγνώστα , μέσω του Υπολογιστή επικοινωνώ με τα ..…εγκόσμια, η παραπλεύρως όμως θορυβούσα τηλεόραση με εμπνέει για την επιλογή θέματος για το επόμενο χρονογράφημα ή άρθρο μου !
Και , να ! η….ευκαιρία : Ακούω πριν λίγο :
ΑΚΡΟΑΤΗΣ : « και τι με νοιάζει εμένανε αν … « επαναχρηματοδοτηθούν» οι Τράπεζες, δεν πά να κλείσουν ΟΛΕΣ , και γω έκλεισα το μαγαζί μου , χρωστάω σ`όλον τον κόσμο , εμένα όμως δεν ήρθε το κράτος να μου πει : « πάρε αυτά και αν ξαναχρειασθείς λεφτά εγώ πάλι εδώ είμαι ! »
( την πρώτη φορά , φίλοι μου , το…..μπαξίσι λέγεται χρηματοδότηση, τις επόμενες λέγεται…ΕΠΑΝΑ χρηματοδότηση , όχι σας τα λέω… χωριάτικα για να τα..αφομοιώνετε !).

Και καλά, λέω τώρα εγώ, (από μέσα μου ) :
Γιατί δεν πάνε καλά οι δουλειές των Τραπεζών, αφού όταν εγώ βάζω την σύνταξή μου στην ΕΜΠΟΡΙΚΗ μου δίνει επιτόκιο 2% και όσες φορές πήρα δάνειο ( με την πλαστική μου κάρτα από το Α.Τ.Μ.) μου δίνει χρήμα με επιτόκιο…..19 % ( ναι καλά διαβάσατε !)
Γιατί δεν πάν καλά οι δουλειές τους, που όταν μια φορά πήγα στην ALPHA BANK και έδωσα στον ταμία ένα σακουλάκι με μεταλλικά νομίσματα ( 200 ΕΥΡΩ ) να μου τα μετατρέψει σε χαρτονομίσματα μου είπε : « εν τάξει , αλλά θα πληρώσετε…..8 ΕΥΡΩ για το…μέτρημα !»
Έκανα νοερά έναν υπολογισμό και είπα : το μέτρημα διαρκεί 3 λεπτά της ώρας και χρεώνεται 8 ΕΥΡΩ , άρα η μία ώρα …..180 ΕΥΡΩ !!!
Ρώτησα την καθαρίστρια, που σφουγγάριζε παρά δίπλα το πάτωμα της Τράπεζας : :
« Εσύ πόσα πληρώνεσαι την ώρα;; »
«3 ΕΥΡΩ μου είπε !!»
- ‘Ατιμη κοινωνία, σκέφθηκα , δεν ντρέπεστε να αφήνετε τις Τράπεζες χωρίς …...επιχορήγηση, θα κλείσουν όλες ! .
- Έτσι λοιπόν αποφάσισα να γράψω το παρακάτω άρθρο μου με τίτλο :
- ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝΕ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, εκτός εάν ,
-
ΠΡΑΞΗ Β !
ΒΙΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ :
1) ΣΑΛΛΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Ο Μιχάλης Σάλλας γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης το 1950.
Σπούδασε Οικονομικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και στη συνέχεια, ως διδάκτορ, εργάσθηκε ως επιστημονικός συνεργάτης του Πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης.
Διετέλεσε ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ Ε.Τ.Β.Α., Πρόεδρος ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, καθώς και ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΈΝΩΣΗΣ Τραπεζών !!! ( Μπράβο…κουράγιο !!).
Το 1991, ο κ. Σάλλας, επικεφαλής μιας ομάδας σημαντικών Ελλήνων επιχειρηματιών, προχώρησε στην εξαγορά της τράπεζας Πειραιώς από το Ελληνικό Δημόσιο.
(Είδατε, άμα δουλεύεις στο Υπουργείο Εμπορίου, στη ΕΤΒΑ και σε τόσες άλλες κουραστικές δουλειές πως με τις οικονομίες σου αγοράζεις την πρώτη Τραπεζούλα;;).
- Ο Μιχάλης Σάλλας είναι σήμερα Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς η οποία αγόρασε πρόσφατα (έναντι πινακίου φακής) και την ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ η οποία χωρίστηκε σε «καλή» και σε …«κακή».!
- Η Τράπεζα Πειραιώς - η οποία αποτελεί την 4η μεγαλύτερη τράπεζα στην Ελλάδα - αγόρασε σε χρόνο ρεκόρ μιάς εβδομάδας την «καλή» βέβαια , ( κορόϊδο ήταν να αγοράσει την…. «κακή» !) , για να διαμορφώσει ένα νέο σχήμα με 1.230 καταστήματα και δραστηριότητα σε 9 χώρες εκτός Ελλάδας.
2) ΓΩΓΟΥΣΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ( γιός μου )
Γεννήθηκε το 1958, τέλειωσε το Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης με άριστα,
ανακηρύχθηκε υπότροφος Fulbright Foundation και μετεκπαιδεύτηκε επί 7ετία στην Minnesota ΗΠΑ (σχεδιαστής Ρομπότ ), απέκτησε αμέτρητους επιστημονικούς τίτλους ( 2 διεθνή Μάστερ και 2 Διδακτορικά ( μηχανολογίας και Φιλοσοφικής ) , επέστρεψε στην Ελλάδα ( το…κορόϊδο) για να υπηρετήσει την Στρατιωτική του θητεία ως απλός στρατιώτης πεζικού και επελέγη ως πρώτος μεταξύ 8 υποψηφίων στην έδρα Αυτοματισμού του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Τώρα……,και ύστερα από το …κλάδεμα του μισθού του, ζορίζεται να ξεχρεώσει το δάνειο που πήρε από το ταχυδρομικά Ταμιευτήριο, για να χτίσει ένα σπίτι στο οποίο κατοικεί αυτός με τη γυναίκα του και τα 3 αρσενικά παιδιά του.
- ΕΠΙΛΟΓΟΣ : Έτσι λοιπόν αποφάσισα να γράψω το παρακάτω άρθρο με τίτλο :
- ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝΕ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, εκτός εαν ,
- εκτός εάν δεχθεί ο κύριος …..Σάλλας , να μοιραστούν στα δύο οι περιουσίες και τα μετρητά αυτού και των παιδιών του με τα δικά μου μετρητά και τα ακίνητα καθώς και των παιδιών μου ! .
- Μισό αιώνα στον αγώνα της ζωής , σε σπίτι με ενοίκιο, μένω, ενώ ο…Μιχαλάκης αν ρευστοποιήσει ακίνητα, χρεόγραφα και μετρητά, ολόκληρη την….Κρήτη αγοράζει.
- Υστερόγραφο:
- α) τώρα που τόγραψα αυτά, σιγά να μη ιδρώσει το αυτί του Σάλλα και
β) επειδή στους κύκλους των Τραπεζιτών ακούει στο όνομα «ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ» διότι –όπως λένε - οδηγεί με στρατιωτική πειθαρχία την Τράπεζα Πειραιώς , μπήκα στο Google, να βρω αν πήγε στο Στρατό ο Μιχαλάκης, δεν βρήκα τίποτα ( εκτός αν υπηρέτησε στις …..μυστικές υπηρεσίες !!).
Δρ Βλάσης Γωγούσης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: