KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ


 Σοκαριστική «εξομολόγηση» ιερόδουλης στην Κρήτη

Σοκαριστικά είναι τα στοιχεία που αναφέρει σε «εξομολόγησή» της μιας ιερόδουλης από την Κρήτη. Οικογενειάρχες, έφηβοι, Τσιγγάνοι, Πακιστανοί... άνθρωποι όλων των ηλικιών και όλων των κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων είναι οι πελάτες των οίκων ανοχής και στο Ηράκλειο, που πληρώνουν 30 ευρώ για να κάνουν σεξ για 10 λεπτά και ζητούν από την ιερόδουλη πράγματα που δεν θα τολμούσαν να ζητήσουν από τη σύζυγο ή την σύντροφό τους.

Ιδιοκτήτρια οίκου ανοχής στο Ηράκλειο εδώ και περίπου 14 χρόνια, μιλά στην «Πατρίδα» για όλα όσα έχει ζήσει και για την απόφασή της να γίνει πόρνη. «Εβγαλα πολλά χρήματα», λέει, «αλλά αυτή την ταμπέλα θα την κουβαλάω σαν έμπλαστρο στην πλάτη μου μέχρι να πεθάνω».

Η Χ. που κατάγεται από την περιοχή της Μακεδονίας, λειτουργούσε μια δική της επιχείρηση που έπεσε έξω με ευθύνη όπως λέει του τότε συντρόφου της.

«Βρέθηκα να χρωστάω περίπου 50 εκατομμύρια δραχμές. Επρεπε πάση θυσία να βρω χρήματα γιατί θα με έκλειναν φυλακή όπως και έγινε για ένα μικρό διάστημα. Αποφυλακίστηκα, έκανα απόπειρα αυτοκτονίας και μετά από νοσηλεία στο νοσοκομείο, βλέπω έναν φίλο μου που μου λέει μεταξύ σοβαρού και αστείου: "Σε είχα για δυνατή, δεν είναι δυνατόν εσύ να το βάζεις κάτω. Στην ανάγκη βγες στο πεζοδρόμιο...". Αυτή η φράση εμένα μου κόλλησε και άρχισα να το σκέφτομαι σοβαρά. Πήγα σ' έναν οίκο ανοχής και τους είπα: "Πείτε μου τι χρειάζεται για να κάνω αυτή τη δουλειά". Έτσι ξεκίνησα... σε ηλικία 37 ετών» λέει η ίδια.

Σύμφωνα με την Χ, η δουλειά αυτή δεν συνηθίζεται εύκολα. «Ποτέ δεν θα ξεχάσω τον πρώτο μου πελάτη. Ηταν ένας παραγωγός κερασιών. Το πρώτο διάστημα μετά από κάθε επαφή έκανα εμετό. Μέσα σε 3 μήνες έχασα 16 κιλά. Μετά άρχισα να συνηθίζω και να σκέφτομαι βλέποντας τον πελάτη: "Εγώ είμαι εδώ, για να στα πάρω". Σε λίγα χρόνια όχι μόνο ξεχρέωσα αλλά έκανα και περιουσία, αγόρασα σπίτια και ζω μια άνετη ζωή. Υπήρχε εποχή που έβγαζα 700 ευρώ την ημέρα και δεν δεχόμουν περισσότερους από 30 πελάτες. Στο μαγαζί μου δουλεύουν 2-3 κορίτσια όλα με πιστοποιητικά και ελεγμένα από το υγειονομικό. Εγώ πλέον είμαι οικονομικά ανεξάρτητη αλλά η αλήθεια είναι ότι το χρήμα σε παρασύρει.

Δεν κλείνω τον οίκο ανοχής αν και ο τωρινός μου σύντροφος με πιέζει να το κάνω γιατί νιώθω μια σιγουριά και μια εξασφάλιση».

Ο οίκος ανοχής της Χ. είναι ανοικτός από τις 9 το πρωί μέχρι τη 1-2 τα ξημερώματα και οι πελάτες είναι όλων των κατηγοριών. «Εχουμε παιδιά 14 ετών, που έρχονται με τον πατέρα τους, το θείο τους ή τον φίλο τους μέχρι ηλικιωμένους 80 χρονών. Πάρα πολλοί από αυτούς είναι επαναλαμβανόμενοι πελάτες.

Έρχονται πολλοί Ηρακλειώτες με οικογένειες ή με σχέση από διευθυντές τραπεζών, έμποροι, υπάλληλοι, βενζινάδες, φορτηγατζήδες αλλά και πολλοί αλλοδαποί.

Μέχρι πέρυσι είχαμε 50-60 πελάτες την ημέρα, όμως τώρα λόγω της κρίσης η κίνηση έχει μειωθεί κατά 50%. Ο πελάτης διαλέγει την κοπέλα που θέλει και πληρώνει 30 ευρώ, για συνάντηση 10 λεπτών».

Στο ερώτημα γιατί σήμερα οι άνδρες συνεχίζουν να πηγαίνουν στα πορνεία η ίδια σχολιάζει: «Η εμπειρία μου λέει ότι οι άνδρες έρχονται στο μαγαζί μας για να βρουν μια γυναίκα χωρίς μυαλό. Να κάνουν ότι είναι και να φύγουν. Γιατί η γκόμενά σου κάτι θα σου ζητήσει, η πόρνη όχι. Στο μπ****** μπαίνεις, διαλέγεις, πληρώνεις, φεύγεις».

Οπως σημειώνει η πολλοί άνδρες πηγαίνουν στα πορνεία γιατί εκεί μπορούν να ζητήσουν ότι δεν τολμούν να ζητήσουν από την φίλη τους ή την γυναίκα τους.

«Κάποιοι θέλουν να τους σπάσεις στο ξύλο, άλλοι να ουρήσεις πάνω τους, άλλοι πολλά και διάφορα. Μου λένε πελάτες: "Αν τα ζητήσω αυτά από τη γυναίκα μου θα με χωρίσει"».

Η ίδια αναφέρει ότι πολλοί πελάτες ζητούν σεξ χωρίς προφυλακτικό γιατί είναι «ανεγκέφαλοι» και προσθέτει: «Φυσικά ποτέ δεν το κάνουμε στο δικό μου μαγαζί, και να σημειωθεί περνάμε από εξετάσεις στο ΠΑΓΝΗ κάθε 15 μέρες και είμαστε απόλυτα υγιείς. Μου έχει τύχει πελάτης που έβγαλε κρυφά το προφυλακτικό και τον πέταξα έξω γυμνό. Δεν είναι μόνο το AIDS που μπορείς να κολλήσεις, αλλά χίλιες ασθένειες».

Σύμφωνα με τη Χ. όλα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας με τις οροθετικές ιερόδουλες της Αθήνας και τους εκατοντάδες πελάτες τους που πήγαν μαζί τους χωρίς προφύλαξη δεν της έκαναν εντύπωση, αφού τα θεωρεί αναμενόμενα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: