KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

O ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ


Έτοιμος για νέο κόμμα ο Παναγιώτης Ψωμιάδης


" Έχει βγει η διακήρυξη αρχών και θέσεων κι έχει βγει και το όνομα".
Έτοιμο το νέο κόμμα από τον Παναγιώτη Ψωμιάδη.Σε συνέντευξη του στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και τον Μιχάλη Φωτιάδη μίλησε για την απόφαση του δικαστηρίου και για την ίδρυση νέου κόμματος .

"Ούτε έκπτωτος είμαι, ούτε είμαι σε αργία. Ενοχλεί η φωνή του Ψωμιάδη και πολλών άλλων. Δεν πρόκειται να ..
σωπάσω. Δεν χαρίζομαι ούτε στο κόμμα μου, ούτε στο ΠΑΣΟΚ, ούτε στο σύστημα." και συμπλήρωσε "σύντομα θα ακούσετε και την δική μου την κίνηση. Έχει βγει η διακήρυξη αρχών και θέσεων κι έχει βγει και το όνομα".

Σ'ερώτηση του Μιχάλη Φωτιάδη για το αν έχουμε παράβαση καθήκοντος, ο κ. Ψωμιάδης απάντησε: "Αν πάρουμε το Νόμο με τον οποίο αποφάσισε το δικαστήριο, υπάρχει μια παράβαση καθήκοντος, αλλά ποιά είναι η παράβαση όμως? Η δικαιοσύνη πρέπει να είναι καταλύτης της νομιμότητας και εγγυητής του δικαίου, όχι όμως μόνο για το Νόμο αλλά και για τον άνθρωπο.
Ο Νόμος είναι Νόμος, αλλά πάνω από το Νόμο υπάρχει και το ανθρώπινο στοιχείο. Εμείς 8 χρόνια είχαμε ένα ανθρώπινο, κοινωνικό πρόστιμο. Δεν είναι το μοναδικό πρόστιμο που μείωσα. Έχω μειώσει δεκάδες πρόστιμα και το έχω πει και στο δικαστήριο και θα συνεχίσω να το κάνω. Για 1000 ευρώ ταλαιπωρούμαι 5 χρόνια. Εγώ είμαι πολύ σκληρός για να πεθάνω. Εγώ εφήρμοσα το πνεύμα του Νόμου, αλλιώς δεν έχω λόγο ύπαρξης. Δεν υπήρχε δόλος, όταν καταδικάεζεται κάποιος υπάρχει δόλος. Ποιός με πήγε στο δικαστήριο? Ο μέχρι πρότινος διευθυντής της Διεύθυνσης Εμπορίου της νομαρχίας, όταν του άλλαξα θέση (όχι την επόμενη μέρα, μετά απο 2 χρόνια, γίνανε κρίσεις) μετά απο 6 μήνες. Αυτό δεν σας βάζει ψύλλους στ'αυτιά? "

"Ούτε έκπτωτος είμαι, διότι σέβομαι την δικαιοσύνη, πάω στον τρίτο βαθμό, στον Άρειο Πάγο, αλλά πρέπει να ξέρουν ορισμένοι ούτε σε αργία υπάρχει περίπτωση να τεθώ διότι δεν υπάρχει κανένα σημείο του Νόμου που να δίνει το δικαίωμα στον καλό γενικό γραμματέα τον κ. Σώκο να με θέσει σε αργία. Αυτό ας το ξεχάσουν ορισμένοι".

Για τον θα έχει την στήριξη της ΝΔ ο κος Ψωμιάδης απάντησε "Είχα μια συνάντηση 20 λεπτών με τον Πάνο τον Καμμένο. Μετέφερε την βούληση της μεγάλης πλειοψηφίας της κοινοβουλευτικής ομάδος, είναι έτοιμοι ν'αντιδράσουν με τον δικό τους τρόπο. θα είναι πολύ δυναμικός ο τρόπος και τους χαιρετισμούς του ίδιου του προέδρου, του Αντ'ωνη του Σαμαρά. Είμαι βέβαιος ότι θα με στηρίξει η ΝΔ, έστω και καθυστερημένα."

"Προτιμώ να πάω εγώ φυλακή παρά να πάνε οι συμπολίτες μου. Κοιτάξτε στην πολιτική δεν θα δέχεσαι μονο τα χειροκροτήματα, πρέπει να βουτάς και στα βαθειά. Εγώ σας λέω ότι θα συνεχίσω να κάνω το ανθρώπινο καθήκον μου. Εγώ εκφράζω το πνεύμα του Νόμου. Η παρανομία η δική μου ποιά ήταν? Για χίλια ευρώ κινδυνεύω να χάσω την θέση μου, όταν εσύ ο Διοικητής της τροχαίας έχεις δικαίωμα, ο εφοριακός έχει το δικαίωμα, ο τραπεζικός έχει το δικαίωμα, η κυβέρνηση έχει το δικαίωμα, ο Υπουργός Οικονομικών μπορεί να χαριστεί σε δισεκατομμύρια, όταν άλλοι κλέψανε δισεκατομμύρια, καταληστέψαν τον κόσμο και σήμερα ο κοσμος πληρώνει αυτά, εγώ καλούμαι για χίλια ευρώ. Ολοι κρινόμαστε. Προτιμώ να κριθώ από την βούληση του λαού, που κρίθηκα πριν 4 μήνες, παρά από την βούληση του δικαστηρίου. Δεν θέλω να πω τίποτα άλλο για το δικαστήριο. Σέβομαι την απόφαση, σέβομαι τους δικαστές. Εκεί όσοι παρευρέθηκαν κατάλαβαν τί έγινε. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτε.

Στην συνέχεια ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφο για το αν ένας υπάλληλός του έκανε παράβαση καθήκοντος πως θα το χειριζόταν .
"Θα κάνω ΕΔΕ. Γιατί να τον καταδικάσω? Ποιά είναι η παράβαση καθήκοντος? Τί εισέπραξε το κράτος? Ούτε τα 89.000 ευρώ ούτε τα 5.000 ευρώ. Πέθανε ο άνθρωπος κι εγώ ταλαιπωρούμαι εδώ και 5 χρόνια. Κι "εσείς" αποκρύπτετε, όλοι μας αποκρύπτουμε τους κλεφτες, τους λωποδύτες, τους απατεώνες για τους οποίους σήμερα ταλαιπωρείται ο ελληνικός λαός. Διότι κάποιοι σήμερα αρχίζουν και ιδρώνουν. Οι εντολείς του εξωτερικού ιδρώνουν, γιατί ο λαός θα επαναστατήσει, ο λαός ξυπνάει και πολύ σύντομα θα ακούσετε και την δική μου την κίνηση. Έχει βγει η διακήρυξη αρχών και θέσεων κι έχει βγει και το όνομα".

Πηγή: www.rthess.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: