KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΣΟΤΗΤΑ,ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ και όμως ΑΛΗΘΙΝΟ !!

γράφει ο ιατρός Βλάσης Γωγούσης

Και τώρα,κρατείστε την αναπνοή σας και ..διαβάστε!

Δίκλινο , σε Νοσοκομείο της Σουηδίας , στο ένα κρεβάτι η αδελφή του Βασιληά Γουσταύου , στο άλλο η αξέχαστη φίλη μου ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ,από την Γερακινή Χαλκιδικής ( συνέβη στην 10ετία του 1970).
Μου τόλεγε και δεν το πίστευα , (μου το επιβεβαίωσαν ο σύζυγος και ο γυιός της ,Κώστας Δρακόπουλος, το τηλέφωνό του στη διάθεση των….απίστων !)
-« Μπήκα ,που λες γιατρέμου ,άρχισε μια μέρα να μου αφηγείται η Γεωργία, μπήκα στο Νοσοκομείο της Στοκχόλμης γιατί μ`έπιασε κωλικός χολής.
Μ`΄εβαλαν σ`ένα δίκλινο δωμάτιο ,μ`έκαναν δυό ενέσεις και μου είπανε να περιμένω για…ακτίνες. ( τα μισά τα καταλάβαινα ,τα άλλα με νοήματα ) .
{Η Γεωργία - καλή της ώρα - ήταν καθαρίστρια μαζί με τον άνδρα της σ`ένα μεγάλο εστιατόριο).
Στο διπλανό κρεβάτι ήταν ξαπλωμένη μια κυρία.
Εσύ τι έχεις ; την ρώτησα, έδειξε το στομάχι της
Σήκωσα ψηλά το χέρι μου κι`΄έσφιξα τη γροθιά μου, σουφρόνοντας και τα χείλια μου ( σαν να της έλεγα «κουράγιο», γέλασε και μ`ευχαρίστησε ,στέλνοντάς μου ένα φιλάκι με το χέρι της ).
Τρείς μέρες μείναμε μαζί, της είπα πως τον τελευταίο μήνα δούλευα στα W.C. του εστιατορίου και πως αυτό με συνέφερε γιατι μάζευα ……φιλοδωρήματα.
«Εσύ; » τη ρώτησα, που μένεις;
« Στο παλάτι » , μου είπε
Πλάκα μου κάνει, σκέφτηκα , η δεν κατάλαβα καλά !.
Για να μην σου τα πολυλογώ, γιατρέ μου, συνέχισε η Γεωργία, αυτή έφυγε τρείς μέρες πριν από μένα και φεύγοντας μούγραψε σ`ένα χαρτάκι το `όνομά της κι`ένα τηλέφωνο.
«Πάρε με , να πιούμε καφέ μου είπε.»
Και την πήρα, τι την πήρα δηλάδή , με πήρε και με σήκωσε !. Άκου γιατρούλη μου(* τότε ήμουν 40ρης !!) μου είπε η Γεωργία , άκου να δεις πως έγινε.
Πήρα τηλέφωνο στον αριθμό που μούδωσε :,
«πάρε το λεωφορείο τάδε , μου είπε και……
(αυτή είπε ,εγώ ανέβηκα σε λάθος λεωφορείο, χάθηκα, κατέβηκα , μπήκα σ`ένα καφέ και ξανατηλεφώνησα ).
«Δώς`μου το γκαρσόν» , μου είπε, μίλησαν, ,σε λίγο ήρθε μια λιμουζίνα, με πήρε και με πήγε στο…..ανάκτορο. !!! ¨
Ηταν η αδελφή του Βασιληά !!
Μαζί μου γιατρέ , με μένα που καθάριζα αποχωριτήρια ( και της το είπα, το ήξερε) , 5 μέρες στο ίδιο δωμάτιο !!.
Αυτά αγαπητοί μου αναγνώστες των…..XALIΩN και το τηλέφωνο του γυιού της του Κωστάκη ,στη διάθεσή σας, όπως σας είπα.
Καταλάβατε τώρα , ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ,τι σημαίνει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ , ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ;¨έργα όχι λόγια !
taxalia

Δεν υπάρχουν σχόλια: