KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO
- ΔΕΔΙΔΗΣ Ν. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
- Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
- Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
- ΑΡΘΡΑ--
- ΕΛΛΑΔΑ--
- ΥΦΗΛΙΟΣ--
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
- ΑΠΟΨΕΙΣ--
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
- ΠΑΙΔΕΙΑ--
- ΙΣΤΟΡΙΑ--
- ΜΟΥΣΙΚΗ--
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
- ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
- Μ.Μ.Ε--
- ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
- BLOGS--
- ΔΙΑΦΟΡΑ--
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
- ΥΓΕΙΑ
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Τρίτη 23 Ιουλίου 2013
ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ...
Τέλη Ι.Χ. κάθε μήνα
Σύστημα τελών κυκλοφορίας με τον μήνα θέλει να εφαρμόσει το
υπουργείο Οικονομικών, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τις χιλιάδες
καταθέσεις πινακίδων από τους πολίτες στις εφορίες, που έχουν ως
αποτέλεσμα να βουλιάζουν έτι περαιτέρω τα δημόσια έσοδα.
Με τον μήνα επίσης σκέπτονται στο υπουργείο Οικονομικών να επιβάλουν
και τον φόρο πολυτελείας (στα Ι.Χ. άνω των 2.000 κυβικών), ο οποίος με
την ψήφιση του Κώδικα Φορολογία Εισοδήματος από τη Βουλή θα ξεκινήσει να
εφαρμόζεται από εφέτος και όχι από το 2014, όπως λεγόταν αρχικά.
Ολοφάνερο είναι ότι το υπουργείο Οικονομικών προσπαθεί απελπισμένα να
συγκεντρώσει έσοδα, πιεζόμενο από τις μεγάλες υστερήσεις που
καταγράφονται στα στοιχεία του Προϋπολογισμού για το πρώτο εξάμηνο του
τρέχοντος έτους.
Με τη μηνιαία καταβολή των τελών κυκλοφορίας, αρμόδιοι υπηρεσιακοί
παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών θεωρούν ότι θα καταφέρουν να
περιορίσουν το φαινόμενο της μαζικής κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας,
που παρατηρείται κάθε τέλος του έτους. Εως σήμερα ο ιδιοκτήτης που έχει
καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του, εάν θέλει να
πραγματοποιήσει άρση της ακινησίας, είναι υποχρεωμένος να καταβάλει το
σύνολο των τελών κυκλοφορίας για το τρέχον έτος. Με το νέο σύστημα, που
αναμένεται να θεσμοθετηθεί, θα μπορεί κάποιος να κάνει άρση της
ακινησίας μόνο για το χρονικό διάστημα που θέλει να κυκλοφορήσει το
αυτοκίνητό του και να πληρώσει το αντίτιμο για τον μήνα ή τους μήνες που
θα το «βγάλει» ξανά στους δρόμους. Για παράδειγμα, εάν κάποιος έχει
αυτοκίνητο 3.600 κυβικών εκατοστών και έχει παραδώσει τις πινακίδες, για
να τις πάρει πίσω και να το κυκλοφορήσει νόμιμα πρέπει να πληρώσει
1.100 ευρώ με τη σημερινή νομοθεσία. Εάν ίσχυε όμως το μέτρο της
μηνιαίας καταβολής τελών κυκλοφορίας, για την ίδια περίπτωση θα μπορούσε
κάποιος να πάρει πίσω τις πινακίδες του οχήματός του καταβάλλοντας μόνο
91,6 ευρώ για κάθε μήνα που θα ήθελε να το χρησιμοποιήσει.
Στην αύξηση των εσόδων αποσκοπεί και η πρόθεση του υπουργείου
Οικονομικών να μεταβάλει τον σημερινό πυρήνα της φορολόγησης των Ι.Χ.
που σήμερα γίνεται με βάση τα κυβικά και να τον αντικαταστήσει με
φορολόγηση η οποία θα γίνεται με βάση την αξία αγοράς του οχήματος.
Ηδη έχει συσταθεί επιτροπή η οποία μελετά το θέμα. Μάλιστα, έχει
δοθεί χρονικό όριο στη συγκεκριμένη επιτροπή να παραδώσει το πόρισμά της
το αργότερο έως τον Σεπτέμβριο. Σε μια τέτοια περίπτωση, οι αλλαγές
στον τρόπο φορολόγησης των αυτοκινήτων Ι.Χ. θα συμπεριληφθούν στο νέο
φορολογικό νομοσχέδιο που πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή, πιθανότατα
το ερχόμενο φθινόπωρο.
Ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας μέσω της αγοραίας αξίας ενός
αυτοκινήτου θα προκαλέσει επιβάρυνση σε οχήματα μικρού και μεσαίου
κυβισμού. Ταυτόχρονα, εκτιμάται ότι θα υπάρξει ελάφρυνση στα οχήματα
μεγάλου κυβισμού και ειδικότερα όσα είναι δεκαετίας και άνω. Για να
οριστεί με ακρίβεια η αγοραία αξία των οχημάτων, είναι πιθανό να
αξιοποιηθούν οι τιμοκατάλογοι που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρίες
όταν χορηγούν αποζημιώσεις. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, τα έτη
κυκλοφορίας κάθε οχήματος θα έχουν ιδιαίτερη σημασία, αφού όσο πιο
καινούργιο είναι ένα αυτοκίνητο τόσο μεγαλύτερη είναι η αγοραία αξία
του, άρα τόσο υψηλότερα αναμένεται να είναι τα τέλη κυκλοφορίας που θα
καταβάλλονται στο εξής.
Πάντως, με το ισχύον σήμερα σύστημα τα μικρομεσαία αυτοκίνητα
υπόκεινται σε πολύ μικρότερη φορολόγηση συγκριτικά με τα αυτοκίνητα
μεγάλου κυβισμού
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)