KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ: Ποτ πουρί με τα καλύτερα της χθεσινής ψηφοφορίας!

​Εκτός από τους απολαυστικούς διαλόγους που ακούσαμε το βράδυ της Κυριακής  στην βουλή, κατά την διάρκεια της συζήτησης για την πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης….   υπήρξαν και ντοκουμέντα τα οποία αποθανάτισε με μοναδικό τρόπο ο φωτογραφικός φακός.
Μέσα από ένα ποτ πουρί τραγουδιών, σας δείχνουμε όλα όσα δεν έδειξε η κάμερα της βουλής:
Θα γίνω βραζιλιάνος με το σομπρέρο μου…
vrazilianos.jpgvrazilianos2.jpg
Κράτα με ..... λίγο ακόμα ....... φωτιά στο σώμα...

aleka.jpg
Αποκλείεται σου είπα....αποκλείεται σου λέω

beni.jpg
Μόνος μου, μόνος μου...ένα τραγούδι μόνος μου....παράξενο θα πω

fotis.jpg
 
Δεν άκουσα. Πώς είπατε; Ορίστε; Συγγνώμη, κύριε, ποιος είστε;

zoi.jpg
Είμαστε δύο φιλαράκια, σουπερ αυτοκόλλητα, κόλλα το ...
voultexi.jpg
 
Φεύγω για μένα να νιώσω καλά...Εχω να κάνω ακόμα πολλά

simoss.jpg

Απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις …
 tsipras.jpg
 
Στα σκαλοπάτια σου εγώ σφυρίζω...άσε με μέσα για να 'ρθω....και στρώσε μου να κοιμηθώ
sami-xaxnei.jpg
 
Τα μυαλά μου έχουν γεμίσει ιδέες έμμονες.Δαίμονες, δαίμονες, δαίμονες...

sami6.jpg
Φίλε έλα απόψε που πονάω ...
denadis.jpg
 
Στου παιδιού μου τη χαρά ....έσφαξα ένα κόκορα...έφαγε όλη η Σαμψούντα χόρτασε κι Τραπεζούντα

ko.jpg

Γέλα, γέλα πουλί μου γέλα...γέλα, κι είν' η ζωή μια τρέλα

giannis.jpg
​Μην του μιλάτε του παιδιού...αφήστε το να κλάψει

karamanlis.jpg
 
Είν' η κρυφή σου, η ατέλειωτη δίψα...είν' η δίψα που σε κρατά ζωντανό

giannss.jpg

Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρποληθώ....
 kammenos.jpg

40 βαθμοί λιώνει το κορμί...η λύση είναι μία πάμε παραλία
 kefalogi;annuis.jpg
Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν και εξηγήσου …
samisss.jpg

Φίλοι για πάντα εγώ και εσύ… φίλοι για όλα στην ζωή ...φίλοι για όλα έχουμε ζήσει ...τίποτα δεν θα μας χωρίσει ...

mistika.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια: