KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Ο ΑΑΤΟΝ, ΙΔΡΥΤΗΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ BLOG -ABEMBAMBLOK-, ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ, ΟΠΟΥ ΖΕΙ

Δέχομαι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ γράμματα από Ελλάδα, απο φίλες και φίλους, κάθε ηλικίας, κάθε λογής επαγγέλματος, και με κάθε λογής οικογενειακή κατάσταση, που επιθυμούν να μεταναστεύσουν εδώ στον Καναδά.

Όλοι τους, με ρωτάνε πάνω τα ίδια πράγματα.
Είναι τόσα πολλά τα γράμματα, και τόσο λίγος συγκριτικά ο χρόνος μου για να απαντήσω στο κάθε γράμμα ξεχωριστά, και που βασικά, θα επαναλάμβανα τα ίδια και τα ίδια, που αποφάσισα να κάνω ξεχωριστή ανάρτηση, απαντώντας σε όλους με τη μία, βασισμένος στα δικά τους ερωτήματα.


Υ.Γ. Θα παρακαλέσω θερμά τους αγαπημένους συγγραφείς του Blog, να μην αναρτήσουν για όλη τη διάρκεια της εβδομάδας κάτι καινούργιο, ώστε να δώσουμε την ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους φίλους να διαβάσουν και να λυθούν κάποιες απορίες που έχουν.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
.

Ερώτηση: "..διάβασα μερικά πράγματα στο μπλοκ σας σχετικα με τον Καναδα και θα ηθελα να σας ρωτήσω σχετικά με μενα. Ειμαι 25 χρονων και εχω καναδική υπηκοτητα απο 3 χρονών απο την μητερα μου η οποια εχει γενηθει στον Καναδα. Εχω σπουδασει Οργανωση κ Διοικηση Επιχειρησεων και με μεταπτυχιακο στην Ελλαδα στα Οικονομικα. Εχω το proficiency τα Αγγλικα και ECDL.Θα ηθελα να μου πειτε τι δυνατοτητες εχω και πως μπορω να εργαστω στον Καναδα.."

ΑΠ: Αγαπητέ φίλε, Έχεις ένα προνόμιο που έχουν λίγοι. Την Καναδική υπηκοότητα. Αυτή απο μόνη της, σου δίνει το δικαίωμα να έρθεις όποτε το θελήσεις, να πάρεις τα χαρτιά σου κανονικά, και να πιάσεις δουλειά ανά πάσα στιγμή. Απλά έρχεσαι, στέλνεις κάποια βιογραφικά, και ψάχνεις για εργασία.

Ερώτηση: "..Μένω στην Αθήνα! Θα ήθελα να σε ρωτήσω
1)Το ΑΦΜ (ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ)στον Καναδά πώς λέγεται το αντίστοιχο;
2)Το ΙΚΑ πώς λέγεται στον Καναδά;
3)Βρήκα ένα SITE με δουλειές για μετανάστες. Είναι εύκολο για τις Εταιρίες να σου βγάλουν WORK PERMIT; Η βαριούνται να ασχοληθούν;
4)Λες να βάλω δικηγόρο όταν έρθω. Πόσα περίπου θα μου πάρει και πόσο καιρό κάνει να μου βγάλει ο δικηγόρος άδεια παραμονής;.."

ΑΠ: Αγαπητέ μου φίλε, το ΑΦΜ λέγεται Social Insurance Number.
Το αντίστοιχο ΙΚΑ είναι το OHIP.
Οι εταιρίες σπάνια να ασχοληθούν. Και το Site που έχεις, μην το εμπιστεύεσαι, υπάρχουν πολλά που είναι απατεώνες απο πίσω, που σας ζητάνε χρήματα κάποια στιγμή για να σας κάνουν "δήθεν" κάποια χαρτιά, και θα σας ξαφρίζουν δίχως να μπορέσετε ποτέ να μάθετε το παραμικρό, χάνοντας τα χρήματά σας.
Το να βάλεις δικηγόρο, εκτός που στοιχίζει περίπου 4000 δολάρια Καναδά, δεν σε εξασφαλίζει στο παραμικρό την παραμονή σου, η το αν θα πάρεις χαρτιά η όχι. Αυτό, το καθορίζουν άλλοι παράγοντες και μόνο, και οι υπάλληλοι του Canada Immigration, κανένας άλλος. Αν όλα είναι ΟΚ, τα χαρτιά σου ίσως κάνουν και 5 χρόνια να βγούν. Είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, που κάποιοι δεν αντέχουν να περιμένουν τόσο.

Ερώτηση: "..το πτυχιο τον τεε β κυκλου νοσηλευτικης της Ελλαδας σε ποια ονομασια αντιστοιχει στον Καναδά? Γιατί βλέπω διάφορες κατηγορίες για nurse. ποιο είναι ακριβώς το ονομα του επαγγελματος με αυτο το πτυχιο?(registered nurse,practical nurse?).."

ΑΠ: Αγαπητή φίλη, ειλικρινά δεν γνωρίζω τις αντιστοιχίες, και το ΤΕΕ δεν νομίζω να μετράει εδώ στον Καναδά, όπως και κανένα πτυχίο βασικά.
Γνωρίζω άτομα με πτυχίο γιατρού για παράδειγμα, που για να εργαστούν εδω ως γιατροί, πρέπει να ξαναδώσουν απο την αρχή εξετάσεις, και σε ωρισμένες περιπτώσεις να ξαναπάνε και σχολείο απ' την αρχή για 2-3 χρόνια.

Ερώτηση: "..έλεγα ότι είναι καλά να πάμε ως τουρίστες για λίγο χωρίς παιδιά για να δούμε πως είναι και να γυρίσουμε (αυτό μπορεί να έχει κάποιους πόντους στην βαθμολογία, στην προσαρμοστικότητα)..Ο σύζυγος μου, βορειοηπειρώτης , ομογενής και αυτός, μου λέει ότι δεν είναι καλά να γυρίζουμε… ότι θα βρούμε έναν δικηγόρο εκεί… Όμως εγώ θέλω να είμαστε νόμιμοι και να έχουμε τις οικονομικές βοήθειες για τα παιδιά μας…
Οι εξελίξεις στην Ελλάδα είναι σκέτη καταστροφή, για μας, για τα παιδιά μας… Δεν ξέρουμε τι να περιμένουμε από μια μέρα στην άλλη …Τι να κάνουμε? Είμαστε προβληματισμένοι…
Θα ήθελα μια συμβουλή από σας αν μπορείτε… να περιμένουμε ή όχι;
Έχουμε μόνο 20 000 τα οποία δεν τα αγγίζουμε. Έχουμε για γάλα, ψωμί …αυτά… Η κατάσταση είναι τραγική .Δόξα το Θεό που έχουμε την υγεία μας, προς το παρόν…"

ΑΠ: Αγαπητή φίλη, δεν είναι τόσο εύκολα να πάει κάποιος απο Ευρώπη στον Καναδά σήμερα, και ειδικότερα με μικρά παιδιά. Το Κεμπέκ συν τοις άλλοις, ΑΠΑΙΤΕΙ την καλή γνώση Γαλλικών, έχε το υπ' όψη σου.
Το αν έρθετε η όχι ως τουρίστες, δεν μετράει πουθενά ως πόντοι, μην σας γελάει κανένας. Θα σας συμβούλευα να περιμένετε, και να κάνετε τις ενέργειες μέσω της Καναδικής πρεσβείας στη Ρώμη, πρίν κάνετε το οποιοδήποτε βήμα, που θα σας στοιχίσει επιπλέον έξοδα, και που δεν θα έχετε καμία απολύτως εγγύηση απο κανέναν ότι θα τα καταφέρετε να πάρετε παραμονή. Και δικηγόρο να βάλετε, δεν είναι εγγύηση ότι θα μπορεί να σας βγάλει παραμονή.
Σκευθείτε το ΠΟΛΥ καλά.

Ερώτηση: "..είμαι 21 ετών από Αθήνα . Ψάχνοντας για οτιδήποτε πληροφορίες σχετικά με τον Καναδά , βρήκα τυχάια το Blog .
Όπως κατάλαβα και απο ένα θέμα που είχες γράψει πάρα πολλά άτομα σε " ζαλίζουν " με διάφορες ερωτήσεις ( έτσι οπώς έγιναν τα πραγματα εδώ ... ) . Λοιπόν εγώ δυστυχώς 8α είμαι ένας ακόμα από αυτούς και αν μπορείς να μου δώσεις οποιαδήποτε πληροφορία θα μου ήταν πολύ χρήσιμη και 8α σου είμαι ευγνώμων ( και ποιός ξέρει ίσως μια μέρα να καταφέρω να σε ευχαριστήσω και από κοντά , μόνο να μου πεις τι πίνεις ) . Λοιπόν να σου πω με λίγα λόγια πως έχουν τα πράγματα , είμαστε εγώ με τους γονείς μου ( 21 , 50 , 54 ετών ) και δυστυχώς με την ανεργία και όλο αυτό το χάος που επικρατεί εδώ ψάχνουμε κάποια λύση για να μεταναστεύσουμε στον Καναδά . Διάβασα ήδη ο,τι πληροφορίες έχει η ηστοσελίδα της πρεσβείας αλλά κατά τη γνώμη μου εκεί συνήθως αναφέρονται μόνο οι " τυπικές " διαδικασίες για αυτό και ήθελα να ρωτήσω και σένα που τα έχεις περάσει αυτά . Ποιά ειναι η διαδικασία με τα χαρτιά ? Απ ο,τι είδα για επίσκεψη δεν χρειάζεται βίζα , αλλά για να δουλέψουμε και να μείνουμε μόνιμα μακροχρόνια 8α χρειαστούμε . Δυστυχώς δεν έχουμε συγγενείς , ούτε εργοδότη ( προς το παρόν τουλάχιστον ) . Υπάρχουν άλλοι τροποι για να βγάλουμε βίζα ? Επίσης στο Κεμπεκ υπάρχουν πιθανότητες να τα βγάλει πέρα κάποιος μόνο με Αγγλικά ή χρειάζεται οπωσδήποτε Γαλλικά;.."

ΑΠ: Φίλε μου, Ναι, χρειάζεται άδεια εργασίας για να εργαστεί κάποιος νόμιμα, και πιο πάνω εξηγώ πως δεν είναι καθόλου, μα καθόλου εύκολο.

Ερώτηση: "Καλησπέρα φιλαράκι, σε βρήκα απο το blog σου για τον Καναδά. Ενδιαφέρομαι με την γυναίκα μου να έρθουμε και να μείνουμε στον Καναδά να δουλέψουμε κ.λ.π.
Δεν έχουμε κάποιον γνωστό εκεί να μας καλέσει, και όπου στέλνω βιογραφικά, μου λένε αν έχω work permit, το οποίο δεν μπορώ να πάρω αν δεν έχω job offer.
Τι μπορώ να κάνω; τι μου προτείνεις;
Ευχαριστώ, Δ."

Απ: Φίλε μου, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπόρεσε να βρει εργοδότη μέσω αλληλογραφίας, παρά μόνο καλλιτέχνες, και κάποιοι ..πολύ τυχεροί.
Δεν δέχεται ο Καναδάς μετανάστες από Ευρώπη εύκολα, καταλάβετέ το αυτό όλοι όσοι ενδιαφέρεστε. Δεν ξέρω τους λόγους, μα δεν θέλει Ευρωπαίους. Αν για κάποιο λόγο δεχτεί την αίτηση κάποιου, του βγάζει την πίστη μέχρι να του δώσει την παραμονή. Τα ίδια τραβάω κι εγώ, κι ας είμαι εδω 5 χρόνια. Ακόμη τα περιμένω.

Ερώτηση: "..φίλε Νίκο είδα το site σου και χρειάζομαι την βοήθεια σου . είμαι 40 χρόνων παντρεμένος με δυο παιδιά και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να φύγω από την Ελλάδα . θέλω σε παρακαλέσω να σου πω ότι αν καταλήξω σε αυτήν την απόφαση θα πουλήσω όλα μου τα υπάρχοντα και πιστεύω ότι θα έχω στην τσέπη μου περίπου 300000 χιλιάδες ευρώ . πρώτον θέλω να ξέρω αν μπορώ να έρθω κάτω από αυτές τις συνθήκες δεύτερον αν μπορώ να βρω μια δουλειά όχι σε πόλη αλλά σε χωριό που να μπορούν να πηγαίνουν και τα σε κάποιο σχολείο ,δεν νοιάζει τι δουλειά θα είναι αν και προτιμώ να έχει να κάνει με ζώα να σου πω ότι τα αγγλικά μου δεν είναι πολύ καλά . περιμένω απάντηση ευχαριστώ πολύ"

Απ: Φίλε μου, με 300.000 Ευρώ, μπορείς να έρθεις (αν δεν κάνω λάθος) ως επιχειρηματίας εδώ, και να πάρεις χαρτιά πολύ εύκολα.
Λεπτομέρειες δεν γνωρίζω, μα μπορώ να μάθω και να σου πω. Η εργασία που ζητάς, εδώ λέγεται "Φάρμα", και πιστεύω να μην δυσκολευτείς να βρείς κάτι να αγοράσεις με το ποσόν που ανάφερες.
Αν θέλεις, γράψε μου να το ψάξω.


Σας έδειξα τμήμα μόνο των Emails που έχω λάβει, επιλέγοντας αυτά που ρωτάνε κάτι διαφορετικό, μιας και τα περισσότερα έχουν πάνω κάτω τις ίδιες απορίες.
Όπως είδατε αγαπητοί μου, φίλες και φίλοι, είναι πάρα πολλά τα ερωτήματα, πάρα πολύ μεγάλο το ενδιαφέρον, μα ακόμη μεγαλύτερες οι δυσκολίες του όλου εγχειρήματος.
Θα παρακαλέσω να σχολιάζετε επί του θέματος στην ανάρτηση αυτή, γιατί την θεωρώ πολύ σοβαρή και για κάποιους συνανθρώπους μας, ζωτικής σημασίας.
Πάνω απ' όλλα όμως, ΟΧΙ ανακρίβειες. Όποιος δεν γνωρίζει 100% κάτι, παρακαλώ να μην εκφέρει γνώμη, θέλοντας να βοηθήσει άλλους, γιατί μπορεί να κάνει κακό στο τέλος αντί καλό, που ήταν και η πρόθεσή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: