KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ

KΑΛΟΣΩΡΙΣΑΤΕ
ΤΟ e mail μας : billdedidis@gmail.com ΤO blog μας EΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ BLOGGER- WHO IS WHO

Η φωτογραφία μου
Τhessaloniki, Thessaloniki, Greece
Τίποτα στη ζωή , δεν σου χαρίζεται. Το κάθε τι , κατακτιέται με πολύ κόπο και αγώνα .
ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ 2121/1993
To ιστολόγιο ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ αναδημοσιεύει τακτικά, στα πλαίσια της συνεργασίας του με άλλα ιστολόγια, αλλά και στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την ανάδειξη του νέου μέσου, που ονομάζεται "κυβερνοχώρος" άρθρα και απόψεις άλλων bloggers. Στην περίπτωση αυτή παρατίθεται πάντοτε η πηγή και συνεπώς, το παρόν ιστολόγιο, αποποιείται κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Σε κάθε περίπτωση, που από αβλεψία και εκ παραδρομής, θίγεται κάποιος πολίτης ή παραβιάζονται νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ή τα προσωπικά δεδομένα, δηλώνουμε ότι ούτε από πρόθεση, ούτε από δόλο μπορούν να συμβούν τα ανωτέρω και παρακαλούμε το θιγόμενο πρόσωπο, να επικοινωνεί μαζί μας στο e-mail :billdedidis@gmail.com

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ--
  • ΑΡΘΡΑ--
  • ΕΛΛΑΔΑ--
  • ΥΦΗΛΙΟΣ--
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ--
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ--
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ--
  • ΑΠΟΨΕΙΣ--
  • ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ--
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ--
  • ΠΑΙΔΕΙΑ--
  • ΙΣΤΟΡΙΑ--
  • ΜΟΥΣΙΚΗ--
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ--
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ--
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ--
  • Μ.Μ.Ε--
  • ΑΝΕΚΔΟΤΑ--
  • ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ--
  • BLOGS--
  • ΔΙΑΦΟΡΑ--
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ--
  • ΥΓΕΙΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΙΜΟΦΡΩΝ ΠΟΛΙΤΗΣ

Πόσο ηλίθιοι είμαστε τελικά;;;

Υπάρχει, τέλος πάντων, κάποιος νόμος σ’ αυτή την χώρα, που να εφαρμόζεται. Υπάρχει, τέλος πάντως, κάποιος νόμος σ’ αυτή την χώρα, που το κράτος τολμά και μπορεί να τον εφαρμόσει; Κάθε φορά που εγώ εφαρμόζω ένα νόμο, αισθάνομαι μεγάλος ηλίθιος.
Ο αντικαπνιστικός δεν εφαρμόζεται. Όπου πηγαίνω, μόνος μου ή με παρέα, μας λιβανίζουν οι ανυπότακτοι έλληνες καπνιστές.
Αυτός περί λαθρομετανάστευσης δεν εφαρμόζεται. Εκατοντάδες χιλιάδες ταλαίπωροι έχουν μαζευτεί σ’ αύτη την χώρα, που δεν μπορεί να τους θρέψει, που έχει αλλάξει τη σύνθεση της την οικονομία της τα έθιμα της την υγιεινή της το ψυχισμό της την ευγένεια της την παιδεία της την αντοχή της την ανοχή της και τόσα άλλα!!!
Οι φορολογικοί δεν εφαρμόζονται. Όσα περισσότερα δηλώνεις, τόσα περισσότερα θεωρεί ο έφορος ότι έχεις κρύψει, άρα τόσα περισσότερα ζητάει για να κλείσει την υπόθεσή σου. Το τεκμήριο της εντιμότητας δεν υπάρχει! Το δηλώνει πρώτος και καλύτερος ο υπουργός οικονομίας βάζοντας ακόμη μια φορά σε λειτουργία τη διαδικασία της περαίωσης.
Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δεν εφαρμόζεται. Κράνη δε φοριούνται. Φωτεινοί σηματοδότες είναι σα να μην υπάρχουν! ο καθένας περνά όποτε νομίζει. Οι μονόδρομοι γίνονται αντιθέτου ροής. Οι μοτοσικλετιστές νομίζουν ότι η διαγράμμιση είναι λωρίδα δίτροχων! θέλουν να κάνεις στην άκρη και τρέχουν με 70 σε μποτιλιαρισμένο δρόμο. Τα πεζοδρόμια γίνονται πάρκινγκ. Τα πάρκινγκ γίνονται μαγαζιά και αποθήκες. Οι αποθήκες γίνονται κέντρα διασκέδασης. Τα κέντρα διασκέδασης κάνουν τους δρόμους ιδιωτικά πάρκινγκ. Δίτροχα και τετράτροχα κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες, χωρίς να τους λέει κανείς τίποτα.
Έτσι, κάθε φορά που εγώ προσπαθώ κι εφαρμόζω ένα νόμο, αισθάνομαι μεγάλος ηλίθιος.
Αισθάνομαι κορόιδο όταν πληρώνω εμπρόθεσμα τις υπέρογκες οφειλές που όρισε το κράτος ότι πρέπει να πληρώσω σε ασφαλιστικούς φορείς, ΔΕΚΟ κι άλλα μονοπώλια του. Και μετά έρχεται, το ίδιο το κράτος, και χαρίζει τα πρόστιμα σε αυτούς που δεν πλήρωσαν εμπρόθεσμα και εκμεταλλεύονται τα χρήματα όλο αυτό το διάστημα, καθιστώντας τις άλλες επιχειρήσεις λιγότερο ανταγωνιστικές!
Με λεν κορόιδο όταν δεν παρκάρω στις διαβάσεις των πεζών, και στις θέσεις των αναπήρων, αλλά ο από πίσω μου παρκάρει κι όταν ξαναπερνάω μετά από 2 - 3 ώρες, για να πάρω το δικό μου αυτοκίνητο που το άφησα σε πάρκινγκ και πλήρωσα 15 ευρώ, γιατί δε βρήκα νόμιμη θέση, αυτός είναι ακόμη εκεί, χωρίς κλήση... Με λεν κορόιδο όταν ταλαιπωρούμαι και καθυστερώ να πάω στη δουλειά μου, από κάποιους που έχουν αφήσει τα αυτοκίνητά τους διπλή σειρά, έξω από το μαγαζί τους, για να μην περπατήσουν 100 - 200 μ. κι έτσι δεν χωρά να περάσει το λεωφορείο που έχω πάρει κι εγώ αγανακτώ.
Με λεν κορόιδο όταν πληρώνω στο λογαριασμό της ΔΕΗ το έξτρα ποσό που έχουν ορίσει… τάχα μου λέει για επίδομα προς τους τελωνιακούς για την πάταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων! αλλά ταυτόχρονα θα εξομοιωθεί η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης με αυτή του πετρελαίου κίνησης, διότι δεν μπορούν να πατάξουν το λαθρεμπόριο καυσίμων που αγγίζει το 1,5 δις!!! Κι όμως πρέπει όλοι να πληρώσουμε και το χαράτσι στο λογαριασμό της ΔΕΗ!
Αισθάνομαι κορόιδο όταν στο λογαριασμό κοινοχρήστου της ΔΕΗ πληρώνω ΕΡΤ... Δεν έχω, ρε τηλεόραση στο κλιμακοστάσιο… ούτε στο ασανσέρ... ούτε καν στο σπίτι μου!!!
Ταυτόχρονα όμως υπάρχουν κάποιοι δημοσιογράφοι που παίρνουν σύνταξη 10.000 ευρώ το μήνα, επειδή τους έβαλαν για 2 χρόνια στη μισθοδοσία της ΕΡΤ με αστρονομικές απολαβές, χωρίς να έχει δει κανείς και το αντίστοιχο έργο τους... Όλα εικονικά… μόνο τα χρήματα που πήραν και παίρνουν ήταν και είναι πραγματικά.
Με λεν κορόιδο όταν πληρώνω τους φόρους μου… όλους τους φόρους μου… κι ας μπορούσα να γλυτώσω κάποιους, ζητάω αποδείξεις και χρεώνομαι τον υπερβολικό ΦΠΑ 23%... Ταυτόχρονα δεν έχω παιδεία και πληρώνω ο ηλίθιος φροντιστήρια για τα παιδιά μου… που ζουν σε καθεστώς καταλήψεων κάθε χρόνο και σκέφτομαι να δώσω και άλλα χρήματα για να τα πάω αν μπορώ σε ιδιωτικό.
Δεν έχω Υγεία και πηγαίνω σε ιδιώτες γιατρούς, γιατί τα ραντεβού στο ΙΚΑ στα κλείνουν για αφού θα έχεις αυτοθεραπευτεί ή θα έχεις πεθάνει! Δεν θα έχω σύνταξη, αλλά φιλοδώρημα πληρώνω όμως στο κράτος εισφορές για τη σύνταξη, που μπορεί και να μην πάρω και ποτέ!!!
Πληρώνω παρκινγκ γιατί δεν βρίσκω θέση στο δρόμο για το αυτοκίνητό μου, ή κι αν βρω σε απόσταση απ’ το σπίτι μου, θα χάσω κάθε μέρα τουλάχιστον 40’ περίπου δίχως να είμαι και σίγουρος αν και σε τι κατάσταση θα το ξαναβρώ την επόμενη μέρα… Πληρώνω διόδια για να φτάσω στη δουλειά μου ή στο σπίτι μου, γιατί αν πάω απ’ τους άλλους δρόμους(!) θα κάνω τουλάχιστον 1 ώρα παραπάνω και μια ώρα στην επιστροφή 2 ώρες, χαμένες κάθε μέρα, αλλά πληρώνω τέλη κυκλοφορίας!!!
Πλήρωσα για συναγερμό… κάγκελα… και ασφάλειες… αλλά ασφάλεια δεν νοιώθω πουθενά… επειδή δε διακρίνω αστυνόμευση κι αποτελεσματικότητα της αστυνομίας ούτε καν στο γραφείο του υπουργού(!) την ίδια ώρα όμως, τους πληρώνω με τους φόρους μου...
Πρέπει να πληρώνω, για το 2ο παιδί μου, ιδιωτικό παιδικό σταθμό, γιατί όλες οι θέσεις στους δημοτικούς ήταν γεμάτες… οι περισσότερες από αλλοδαπούς!!! κι έγινε κλήρωση, στην οποία δεν ήμασταν τυχεροί!!!
Όταν χρησιμοποιώ λεωφορεία και μετρό πληρώνω το εισιτήριο μου, αλλά αισθάνομαι και πάλι μαλάκας επειδή είμαι απ’ τους λίγους που το κάνουν... Οι περισσότεροι και ιδίως οι αλλοδαποί, δεν πληρώνουν συστηματικά εισιτήριο, όμως εγώ είμαι που συντηρώ τις ελλειμματικές συγκοινωνίες με τους φόρους μου και το εισιτήριό μου...
Και για πολλά άλλα αισθάνομαι μαλάκας… Αλλά ως πότε;
Έχετε αναρωτηθεί: απλά ως πότε;
Έχετε αναρωτηθεί: μέχρι πότε θα κάνουμε υπομονή;
Νομίζετε ότι μας έχετε ευνουχίσει ; κάνετε λάθος!!!
Και κάποιοι άλλοι… σ’ άλλες εποχές… σ’ άλλους ή στον ίδιο τόπο… πίστευαν το ίδιο… αλλά έχασαν το κεφάλι τους!!! Η σιωπηλή πλειοψηφία φουσκώνει και κάποια στιγμή θα εκραγεί… Και τότε θα πέσει επί δικαίων κι άδικων!!! Και δε θα ξέρετε ποιος να πρώτο κρυφτοί… Γιατί έτσι όπως λέει κι ο σοφός λαός: μαζί με τα ξερά, καίγονται και τα χλωρά!!!
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔΕΔΙΔΗΣ Ν ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
]ΠΗΓΗ KSIPNISTERE
δ

Δεν υπάρχουν σχόλια: