Γράφει ο Βασίλης Δεδίδης

Σημαντική βελτίωση(;) στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται η αξιολόγηση των ιστοσελίδων ανακοίνωσε η Google.
Η αλλαγή επηρεάζει το 11,8% των queries και αποσκοπεί στο να μειώσει τις επιδόσεις των ιστοχώρων χαμηλής ποιότητας – αυτών δηλαδή που δεν παράγουν πρωτογενές περιεχόμενο αλλά αναπαράγουν αυτούσιο υλικό τρίτων. Την ίδια στιγμή, ιστοχώροι με ποιοτικό υλικό, πρωτογενείς έρευνες και αναλύσεις, προωθούνται σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Όπως μάλιστα αναφέρεται χαρακτηριστικά στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, «δεν μπορούμε να κάνουμε μια τόσο μεγάλη βελτίωση χωρίς να επηρεάσουμε τις επιδόσεις πολλών ιστοχώρων. Είναι αναπόφευκτο ότι κάποιοι θα ανέβουν και κάποιοι θα πέσουν».
Η ανακοίνωση ξεκαθαρίζει επίσης ότι η συγκεκριμένη αναβάθμιση δεν βασίζεται στα δεδομένα που αντλήθηκαν από την επέκταση Personal Blocklist για τον Chrome, που κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα. Παρόλα αυτά, τα δεδομένα που έχουν συλλεχθεί μέχρι στιγμής από την επέκταση επιβεβαιώνουν πως η αλλαγή του αλγόριθμου κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς αντιμετωπίζει το 84% των ιστοχώρων που μπήκαν σε «μαύρη λίστα» από τους χρήστες.
Προς το παρόν η αλλαγή αφορά μόνο τις ΗΠΑ, σύντομα όμως θα ξεκινήσει να ενεργοποιείται και στον υπόλοιπο κόσμο.
taxalia
Καιρός είναι πλέον, να μπει μια τάξη σε ότι έχει σχέση με τον ιστότοπο, για αυτό το λόγο και η GOOGLE, ανακοίνωσε , νέο τρόπο αξιολόγησης των ιστοσελίδων. Σήμερα στην Ελλάδα, λειτουργούν πάνω από 60000 χιλ. ιστολόγια τα οποία τα αξιόλογα από αυτά μετρούνται σε λίγες εκατοντάδες. Τα περισσότερα, δεν παράγουν πρωτογενές περιεχόμενο, αλλά αναρτούν στο ιστολόγιο τους διάφορα θέματα τα οποία βρίσκουν από άλλες σελίδες. Αυτή όμως η αναμάσηση της έτοιμης τροφής, είναι μια πιστή αντιγραφή και το μόνο που κατορθώνεται από την GOOGLE είναι η μεγαλύτερη πληρότητα στο διαδίκτυο, χωρίς όμως αξιόλογο περιεχόμενο.Έτσι λοιπόν όσοι από τους ιδιοκτήτες των blogs θελήσουν να υπάρχουν στον χώρο, ουσιαστικά πρέπει να παράγουν πρωτογενές προϊόν, δηλαδή με άλλα λόγια πρέπει να γράφουν και η γραφή τους να έχει αποτέλεσμα στους επισκέπτες τους, γιατί η επισκεψιμότητα θα μετράται πλέον διαφορετικά και η πίτα των διαφημίσεων στην GOOGLE, πλέον θα μοιρασθεί διαφορετικά.
Σημαντική αλλαγή στον αλγόριθμό της ανακοίνωσε η Google

Σημαντική βελτίωση(;) στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται η αξιολόγηση των ιστοσελίδων ανακοίνωσε η Google.
Η αλλαγή επηρεάζει το 11,8% των queries και αποσκοπεί στο να μειώσει τις επιδόσεις των ιστοχώρων χαμηλής ποιότητας – αυτών δηλαδή που δεν παράγουν πρωτογενές περιεχόμενο αλλά αναπαράγουν αυτούσιο υλικό τρίτων. Την ίδια στιγμή, ιστοχώροι με ποιοτικό υλικό, πρωτογενείς έρευνες και αναλύσεις, προωθούνται σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Όπως μάλιστα αναφέρεται χαρακτηριστικά στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, «δεν μπορούμε να κάνουμε μια τόσο μεγάλη βελτίωση χωρίς να επηρεάσουμε τις επιδόσεις πολλών ιστοχώρων. Είναι αναπόφευκτο ότι κάποιοι θα ανέβουν και κάποιοι θα πέσουν».
Η ανακοίνωση ξεκαθαρίζει επίσης ότι η συγκεκριμένη αναβάθμιση δεν βασίζεται στα δεδομένα που αντλήθηκαν από την επέκταση Personal Blocklist για τον Chrome, που κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα. Παρόλα αυτά, τα δεδομένα που έχουν συλλεχθεί μέχρι στιγμής από την επέκταση επιβεβαιώνουν πως η αλλαγή του αλγόριθμου κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς αντιμετωπίζει το 84% των ιστοχώρων που μπήκαν σε «μαύρη λίστα» από τους χρήστες.
Προς το παρόν η αλλαγή αφορά μόνο τις ΗΠΑ, σύντομα όμως θα ξεκινήσει να ενεργοποιείται και στον υπόλοιπο κόσμο.
taxalia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου